BMW klāstā patlaban ir pieci X sērijas automobiļi, proti, SUV. 2014.gadā kompānija apstiprināja, ka tās Spartanburgas rūpnīcā ASV tiks izlaists arī X7 (tas vēl mazliet jāpagaida), bet Parīzes autošovā šodien dienas gaismu ieraudzīja pašas mazākās krosoverkupejas X2 konceptuālā versija, kas vienlaikus demonstrē arī galvenā dizainera Karima Habiba iecerētās izmaiņas BMW dizainā.
Parīzē uz skatuves izbrauc BMW X2 prototips
Kad iznāca BMW X6, tas tika vērtēts neviennozīmīgi, tomēr izrādījās tik veiksmīgs modelis, ka BMW ātri vien nolēma aizpildīt vēl vienu nišu un izlaist arī par X6 mazāku krosoverkupeju.
Tagad, kad X6 un X4 ir automobiļi ar labu noietu un konkurenti steidz piedāvāt stipri līdzīgus auto, piemēram, Mercedes-Benz GLE Coupe un GLC Coupe, Minhenē bāzētais uzņēmums jau ir nolēmis izlaist nākamo SUV ar pāra ciparu nosaukumā - X2.
Par ražošanu gan oficiāli vēl nekas nav pateikts, tomēr maz ticams, ka kompānija laidīs garām iespēju radīt auto, pēc kura būs pieprasījums, turklāt baumotāji par X2 baumo jau ļoti sen.
Pirmajos attēlos redzams, ka X2 Concept gadījumā dizaineri ir nolēmuši iet citu ceļu, nekā radot X4 un X6. Pēc formas X2 ievērojami atšķiras no abiem krosoverkupeju priekšgājējiem - tas vairāk līdzinās tradicionālam krosoveram ar slīpu priekšējo jumta balstu, augstu viduslīniju, šauru stikloto zonu un lēzeni nolaidenu jumtu. Tam nav X4 un X6 raksturīgā slīpā bagāžnieka vāka, toties ar dažādiem stilistiskiem knifiem panākts, ka no aizmugures auto izskatās ļoti plats un masīvs.
No priekšas X2 tikmēr atstāj visai sportiska auto iespaidu. Te dominējošais elements ir zīmolam raksturīgā radiatora reste, kas, kā prezentācijā atklāja Habibs, pirmo reizi BMW vēsturē ir ar paplatinājumiem apakšējā daļā un norāda uz gaidāmajām izmaiņām. Abpus tai ir šauri lāzergaismu lukturi, kuru centrā ir stilizēti zilas krāsas X burti. Gaisa ieplūdes atveres bampera centrā un sānos atšķirībā no lukturiem ir milzīgas un tādējādi demonstrē agresivitāti un spēku.