Auto tirgotāja SIA «Domenikss» iecerējusi mainīt priekšstatu par automašīnu «Mercedes-Benz» kā dārgu un nepieejamu auto, žurnālistiem teica uzņēmuma «Domenikss» pārdošanas direktors Agris Amoliņš.
Mainīs priekšstatu par «Mercedes-Benz» kā dārgu un nepieejamu auto
Viņš skaidroja - auto pircēji Latvijā joprojām uzskata, ka «Mercedes-Benz» ir dārgs un neaizsniedzams auto, proti, tāds auto, ko varbūt varētu atļauties vien ap pensijas vecumu. Taču uzņēmumā «Domenikss» uzskata, ka auto pircējam nav jābūt vecam un bagātam, lai tiktu pie sava pirmā «Mercedes-Benz».
Uzņēmums no nākamā gada mainīs mārketinga komunikācijas pieeju, cenšoties uzrunāt gados jaunākus potenciālos «Mercedes-Benz» pircējus, norādīja Amoliņš. Tā kā jaunā paaudze informācijas iegūšanai bieži izmanto internetu, uzņēmums plāno palielināt komunikāciju internetā.
Lai mainītu priekšstatu par «Mercedes-Benz» kā dārgu auto, «Domenikss» liks uzsvaru uz auto ikmēneša maksājumu, izceļot izdevīgumu jauna auto iegādei, sacīja Amoliņš, piebilstot, ka jau patlaban ir pamanāms, ka paaudžu skatījums par jauna «Mercedes-Benz» pieejamību atšķiras.
«Domenikss» pārdošanas direktors arī atzīmēja, ka ir būtiski ņemt vērā, ka tas, kas pirmajā mirklī šķiet dārgs, ne vienmēr ir neizdevīgs ilgtermiņā, domājot, piemēram, par auto vērtību otrreizējā tirgū.
Kā liecina «Firmas.lv», «Domenikss» pērn apgrozīja 38,38 miljonus eiro, kas ir par 7% mazāk nekā 2014.gadā, kad apgrozījums bija 41,65 miljoni eiro. Pērn uzņēmuma peļņa bija 313 111 eiro, kas ir par 45% mazāk nekā 2014.gadā, kad peļņa bija 570 835 eiro.
SIA «Domenikss» dibināta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 4 410 804 eiro. «Domenikss» pilnībā pieder uzņēmuma valdes priekšsēdētājai Benitai Sadauskai.