Digitālā mārketinga un sociālo mediju šāgada konferencē «DIGITAL 2016» pasaules atzīti lektori dalīsies pieredzē par zīmola attīstību digitālajā vidē

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Šogad konference norisināsies jau 7.reizi un notiks divas dienas – 13. un 14. oktobrī – kinoteātrī «Cinamon». Konferences tēma – «Zīmola attīstība digitālajā laikmetā».

Vai veiksmīga mārketinga pamatā ir zīmola spēks un tā saturs? Kā to izmantot un attīstīt digitālajā vidē? Par to savā pieredzē dalīsies pasaulē atzīti lektori no Lielbritānijas, Beļģijas un Baltijas valstīm. Rebeka Lība(Rebecca Lieb) un Lī Odens (Lee Odden) noASVBaltijā uzstāsies pirmo reizi.Rebeka Lība ir vairāku grāmatu un pētījumu autore, strādājusi nozīmīgajā biznesa konsultāciju uzņēmumā «Bain & Co», jaunuzņēmumos Tallinā, Londonā un Soltleiksitijā ASV, kā arī par noguldījumu portfolio vadītāju un analītiķi «Swedbank» Tallinā. Lī Odens vada digitālā mārketinga aģentūru «TopRank Marketing». L. Odena viedoklis bieži tiek citēts lielākajos biznesa industrijas izdevumos, ieskaitot «Forbes», «The Wall Street Journal», «The New York Times», «The Economist» un citos. R. Lība un L. Odens konferencē stāstīs un vadīs meistarklases par satura mārketingu.

13. septembrī, mēnesi pirms digitālā mārketinga konferences «DIGITAL 2016», tiks organizēta reāllaika videosarunas straumēšana sociālajā tīklā «Facebook» – tās laikā pieredzē un viedokļos dalīsies vairāki reklāmas, mārketinga un uzņēmējdarbības profesionāļi (Ēriks Stendzenieks, Andris Rubīns, Jānis Palkavnieks u. c.). Sekot sarunai būs iespējams saitē www.facebook.com/digital.lv visas dienas garumā no desmitiem rītā līdz desmitiem vakarā. Sarunu vadīs Artūrs Mednis.

Mārketinga un sociālo mediju konference «DIGITAL 2016» norisināsies kinoteātrī «Cinamon» tirdzniecības parkā «Alfa» Brīvības gatvē 372.

Reģistrācija ir sākusies!

Informāciju sagatavoja

Big Event projekta «DIGITAL 2016»

mārketinga daļa

Svarīgākais
Uz augšu