Vēsturiskajā «Volga» klasē uz starta stājās 17 dalībnieki. Pirmajā sacensību braucienā nepārspēts palika Antons Dolgopolovs. Diemžēl otrais sacensību brauciens pēc 7 apļiem tika apturēts, jo Normunda Bērziņa automašīna brauciena laikā aizdegās, par laimi sportists traumas neguva. Pēcāk «Volga» klases dalībnieki devās atkārtotā sacensību braucienā, un, uzvarot arī otrajā sacensību braucienā,sezonas noslēdzošajā posmā uzvaru izcīnīja Antons Dolgopolovs, aiz sevis atstājot Ainaru Šēnfeldu un Andreju Pauperu.
Kā pēdējie no «Dzintara Apļa» dalībniekiem uz starta stājās «VAZ 1300» un «VAZ 1600» klašu braucēji, kopskaitā 22. Cīņas trasē bija sezonas noslēguma posma cienīgas. «VAZ 1300» abos braucienos pārāks bija Mārtiņš Lagzdiņš, izcīnot pirmo vietu sezonas noslēguma posmā, otro vietu izcīnīja Aivars Laipnieks, bet trešajā vietā šoreiz Harijs Ulpe. «VAZ 1600» ar divām uzvarām braucienos pirmo vietu ieņēma Matīss Mežaks, izcīnot uzvaru, otrais Pēteris Laipnieks, bet trešajā pozīcijā lietuvietis Adoms Petrovs (Adomas Petrovas).
Noslēdzošā posma VAZ klases ātrākie braucēji tika godināti arī ar tradicionālajiem ceļojošajiem kausiem. «VAZ 1300» klasē Guntara Judeika vārdā nosaukto piemiņas kausu otro gadu pēc kārtas saņēma Mārtiņš Lagzdiņš, savukārt «VAZ 1600» klasē Jāņa Alika ceļojošo kausu izcīnīja Mārtiņš Mežaks.
Cīņā par «Biķernieku Balvu» motošosejas «Moto600» klasē pirmo vietu ieguva Deniss Požidajevs, otro vietu izcīnīja Vineta Sārtaputna, bet trešajā vietā ierindojās Ainars Skruls. «Moto1000» klasē pārāks izrādījās Sergejs Penevins, aiz sevis atstājot Eduardu Zvejnieku. Otrais motošosejas sacensību brauciens drošības apsvērumu dēļ tika atcelts.
Biķernieku trase saka paldies uzņēmuma «Pyro Power» par svētku noskaņas radīšanu jubilejas svinībās. Pasākumu informatīvi atbalstīja radio «Star FM», «Latauto», «Travelnews» un «Go4speed».