Būtiska loma ir motocikla riepām - pirms došanās tālākā ceļā tās vajadzētu nomainīt. «Vidējais riepas «dzīves cikls» ir 10-15 tūkstoši kilometru, un, ja tiek plānots brauciens, kas pārsniedz norādīto nobraukumu, tad iepriekš ir jāizdomā, kur motociklam varēs nomainīt riepas,» uzsver Pavlovs.
Noteikti līdzi jāņem arī papildu aprīkojums – līmlente, gaisa kompresors vai riepu remonta aerosols, lai nepieciešamības gadījumā riepu salabotu un aizbrauktu vismaz līdz tuvākajam servisam.
Tāpat līdzi vajadzētu būt minimālajam instrumentu komplektam konkrētajam motocikla modelim.
Sagatavo kartes un svarīgāko kontaktu sarakstu
Mēdz sacīt, ka itin viss notiek atbilstoši plānošanas kvalitātei, bet no otras puses – nekad un nekas notiek tā, kā plānots.
Lai nu kā, ir lietas, ko var paredzēt iepriekš, proti, lejupielādēt kartes navigācijas sistēmā, kā arī sagatavot svarīgāko kontaktu sarakstu, piemēram, servisi, viesnīcas, varbūt pat motocikla ražotāja autorizētās pārstāvniecības.
Liela nozīme papildaprīkojumam
Pats par sevi saprotams, ka garākiem braucieniem nepieciešams speciālais motobraucēju apģērbs, kas pasargā ne vien no mainīgiem laikapstākļiem, bet arī no traumām kritiena gadījumā. Taču vēl ir pieejams papildu aprīkojums, kas padarīs braucienu daudz patīkamāku.
Piemēram, rokturu polsterējums, kā arī iespēja tos apsildīt, jo tas atvieglo tvērienu. Tā kā vislielākais izaicinājums ir ilgstošā sēdus pozīcija, tad liela nozīme ir sēdekļa ērtumam.
Sēdēšanas komfortu var uzlabot īpaši gela uzliktņi, kā arī piestiprināms un noņemams muguras balsts,