Darbs kioskā neesot viegls, jāpieņem preces, jāliek tās plauktos, tieši tā, kā norādīts iepriekš. Paralēli tam visam nepieciešams apkalpot klientus, gatavot arī dažādas maizītes, hotdogus. Tas viss - stāvot kājās. Nokļūstot mājvietā, vienīgā vēlme esot nosnausties. Vienlaikus paralēli fiziskajam nogurumam veidojoties arī emocionālais nogurums.
Darbs notiek maiņās, ja esi no rīta, tad jāpieņem arī laikraksti, jāsaliek desiņas uz grila, kā arī jāraugās, lai nepietrūkst preču, savukārt vakarā samērā smaga pēc veikala slēgšanas ir grila un cepešpannu tīrīšana, uz kuriem tiek gatavotas maizītes.
Studente akcentēja, ka visgrūtāk darbā ir apkalpot klientus, jo ne visi izvēlas preci, samaksā un dodas savās gaitās. Ir cilvēki, sevišķi jaunieši, kuri vēlas kaut ko nozagt, tāpēc, apkalpojot pircējus, rūpējoties par to, lai plauktos ir preces, jāseko līdzi arī tam, lai kāds garnadzis neaizietu no veikala nesamaksājis. Lielāko interesi garnadžos raisot dzērienu plaukti, jo tie atrodas tuvāk izejai.
Raizes rada arī klienti, kuriem, kā saka Anna, iespējams, kāds cits nodarījis pāri un tāpēc viņi nolēmuši dusmas izgāzt uz pārdevējiem. Reiz kāda sieviete esot bļāvusi uz viņu, jo automāts neesot ielējis to kafiju, kuru viņai vajagot. Sieviete, lai arī automāts ielej tieši to dzērienu, ko pats cilvēks izvēlas, apgalvojusi, ka automāts esot «kļūdījies», un pieprasījusi citu kafiju.
Savā darbā sieviete saskārusies arī ar dažādiem, iespējams, krāpšanas mēģinājumiem,