Kāpostiņš esot parādījies pavasarī un izteicis «Mediju nama» mātesfirmas «MN Mediji» dalībniekiem tik labu piedāvājumu, ka viņi pēc neilgām pārdomām piekrita viņam pārdot izdevniecību, ar ko paši bijuši saistīti ilgus gadus.
«Piedāvājums bija abpusēji izdevīgs pusēm.
Pie konkrētiem cipariem mēs nonācām sarunu gaitā, bet tā ir konfidenciāla informācija, kuru es nevēlētos izpaust, jo darījuma partneri – mēs – tā lēmām.
Un pie tā mēs arī pieturēsimies,» stāsta Kāpostiņš.
Līdzšinējais «Mediju nama» valdes priekšsēdētājs un kādreizējais «Neatkarīgās Rīta Avīzes» galvenais redaktors Armands Puče sarunai pie kameras nepiekrīt, bet atzīst – situācija tirgū neesot spīdoša, tāpēc savas daļas viņš būtu gatavs pārdot arī senāk.
Savukārt Lilita Seimuškāne savu trešdaļu uzņēmuma piekritusi pārdot pēc tam, kad kāds no viņas partneriem pastāstījis par Kāpostiņa piedāvājumu. Viņu pārliecinājusi gan cena, gan tas, ka «Mediju namam» nepieciešamas investīcijas.
«Šis finansiālais modelis, kāds eksistēja uzņēmumā šos 6,5 gadus, priekš mums arī bija par smagu. Un tai pašā laikā mēs bijām tik ļoti emocionāli saauguši ar darbiniekiem un uzņēmumu, ka mēs arī sapratām, ka paši diez vai spēsim izdarīt tās labākās izvēles attiecībā uz kaut kādām optimizācijām vai arī uz ieguldījumiem,» skaidro Seimuškāne.
To, kāpēc nolēmis pievērsties tieši mediju biznesam, Kāpostiņš īsti nepaskaidro: «Tas jau viss ir procesa gaitā, nevajag to uztvert tikai kā mediju. Tas ir arī biznesa projekts, kuram apakšā ir arī skaitļi, cipari, matemātika un rādītāji, kurus var uzlabot.»