/nginx/o/2018/07/12/8806140t1ha49f.jpg)
Darbā pavadām lielāko dienas daļu, bieži ar kolēģiem un vadību esam kopā vairāk laika nekā ar savu ģimeni. Tādēļ ir būtiski, lai darbā pavadītais laiks būtu ērts, lai attiecības ar kolēģiem jau no pirmās dienas veidotos pozitīvas. Īpaši aktuāli tas kļūst brīžos, kad darbu un jau ierastu kolektīvu mainām pret jaunu. Papildu uztraukumus rada jauna darba vieta, jauna vadība, kolektīvs, iespējams - arī citi pienākumi un atbildība. Katrā uzņēmumā jau ir izveidojies savs mikroklimats un ir savi korporatīvas kultūras noteikumi. Var gadīties arī otrādi: tavā uzņēmumā nāk strādāt jauni cilvēki un tev jāmāk attīstīt ar viņiem pareizas attiecības jau no pirmās dienas. Savukārt sievietes bieži uztrauc jautājums – kad un kā pareizi pateikt par savu grūtniecību. Īpaši sensitīva šī tēma kļūst, kad tu strādā jaunā vietā tikai dažus mēnešus.