/nginx/o/2018/07/12/8825444t1hf48f.jpg)
Britu autoražotājs "MG Rover" bankrotēja, uzņēmuma aktīvi aizceļoja uz Ķīnu, un nu šeit tapis pirmais ķīniešu būvētais "Rover", kuru laika gaitā plānots piedāvāt arī Eiropas tirgū.
Britu autoražotājs "MG Rover" bankrotēja, uzņēmuma aktīvi aizceļoja uz Ķīnu, un nu šeit tapis pirmais ķīniešu būvētais "Rover", kuru laika gaitā plānots piedāvāt arī Eiropas tirgū.
Jaunie "MG Rover" īpašnieki, izstrādājot jauno auto, nav bijuši īpaši oriģināli - ne tikai automobiļa nosaukums stipri atgādina "Rover 75", proti, tas nodēvēts par "Roewe 750", bet arī izskata ziņā ķīnietis ir ļoti līdzīgs britam. Starp tām dažām izmaiņām, kas tomēr notikušas vidējās klases modeļa dizainā, var minēt radiatora režģi ar bišu šūnu struktūru, nedaudz citādākus priekšējos lukturus un vertikālus pretmiglas lukturus priekšējā bamperā, kā arī citādākas formas aizmugurējos lukturus. Pārējās dizaina detaļas faktiski saglabātas līdzšinējā izskatā.
"Roewe 750" salonā valda īsteni britiska gaisotne, un nav brīnums, jo interjers ar nelielām modifikācijām ir "Rover 75" kopija - ādas apdare, koka imitāciju aplikācijas, identisks instrumentu panelis; vienīgi navigācijas sistēmas ekrāns atradis citu vietu centrālās konsoles augšējā daļā.