Britu autoražotājs "MG Rover" bankrotēja, uzņēmuma aktīvi aizceļoja uz Ķīnu, un nu šeit tapis pirmais ķīniešu būvētais "Rover", kuru laika gaitā plānots piedāvāt arī Eiropas tirgū.
"Rover" kļuvis par "Roewe" (21)
Jaunie "MG Rover" īpašnieki, izstrādājot jauno auto, nav bijuši īpaši oriģināli - ne tikai automobiļa nosaukums stipri atgādina "Rover 75", proti, tas nodēvēts par "Roewe 750", bet arī izskata ziņā ķīnietis ir ļoti līdzīgs britam. Starp tām dažām izmaiņām, kas tomēr notikušas vidējās klases modeļa dizainā, var minēt radiatora režģi ar bišu šūnu struktūru, nedaudz citādākus priekšējos lukturus un vertikālus pretmiglas lukturus priekšējā bamperā, kā arī citādākas formas aizmugurējos lukturus. Pārējās dizaina detaļas faktiski saglabātas līdzšinējā izskatā.
Gandrīz neredzamas, bet tehnisko datu lapās atzīmētas izmaiņas attiecas uz "Roewe 750" gabarītiem - auto ir par veseliem 11,8 centimetriem garāks nekā "Rover 75" un sasniedz 4,87 metrus. Turpretim augstums un platums abiem modeļiem ir vienāds."Roewe 750" salonā valda īsteni britiska gaisotne, un nav brīnums, jo interjers ar nelielām modifikācijām ir "Rover 75" kopija - ādas apdare, koka imitāciju aplikācijas, identisks instrumentu panelis; vienīgi navigācijas sistēmas ekrāns atradis citu vietu centrālās konsoles augšējā daļā.
Ķīniešu "Rover" dzinēju paletē paredzēti divi agregāti. Mazākais no tiem būs 1,8 litru četru cilindru turbomotors ar 150 ZS jaudu un 215 Nm griezes momentu, bet top motors būs 2,5 litru V6 ar 180 ZS un 240 Nm. Šim dzinējam paredzēta tikai automātiskā transmisija.