Līdzīgu daudzu uzņēmumu sistēmu ir uzbūvējusi vēl viena labi pamanāma kompānija Panda Taxi
«Pandas Taxi» zīmols arī ir vienās rokās, bet tā izmantotāji ir daudzas dažāda izmēra kompānijas. Tiesa, izņemot pašu zīmola turētāju, kas nodokļos pērn samaksājis vairāk nekā 200 tūkstošus eiro, citas kompānijas ar lielu nodokļu nomaksu neizceļas.
Piemēram, firma Tommot, kurai ir licencētas vairāk nekā 70 automašīnas, 2015.gadā nodokļos samaksāja 23 tūkstošus eiro, kas, no vienas puses, iespējams, varētu šķist daudz, bet ja parēķina uz vienu mašīnu, tad tie sanāk vien 320 eiro gadā no mašīnas. Firma Artimaks, kura pārvalda astoņas mašīnas, pērn nodokļos samaksāja tikai 3,6 tūkstošus eiro, uz vienu mašīnu tātad – apmēram 450 eiro. Savukārt firma MČS, kas arī brauc ar Panda Taxi zīmolu un kurai ir licencētas 33 mašīnas, nodokļos gadā pērn samaksāja 4,74 tūkstošus jeb nepilnus 150 eiro par mašīnu. Kopumā vērtējot, samaksāto nodokļu aina šeit izskatās ļoti bēdīga, un tas, iespējams, arī izskaidro, kāpēc Panda Taxi skaitās viena no lētākajām taksometru kompānijām pilsētā.