Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

Lancia flagmanis uz Chrysler 300C bāzes (17)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ženēvas auto izstādē nākamā gada martā Lancia prezentēs savu jauno flagmani. Auto, kuru, visticamāk, sauks par Thema, būvē uz Chrysler 300C bāzes, un tas tiks izstādīts līdzās markas bestsellera Ypsilon jaunākajai versijai.

Lai gan Thema pēc būtības būs markas flagmanis, tas nīkuļojošajam itāļu brendam būs tikai imidža spodrinātājs, ko pēc pašreizējām prognozēm varētu pārdot 10 - 15 tūkstošos eksemplāru gadā. Citādāk ir ar Ypsilon. Pēc Automotive News Europe informācijas, FIAT koncerna boss Serdžio Markione lielas lielas cerības saista ar šo auto, jo ar to plānots trīskāršot Lancia pārdošanas apjomus nākamo četru gadu laikā.

Eiropas kontinentā Thema 2011.gada beigās tirgū nonāks ar Lancia zīmolu, kamēr Lielbritānijā un Īrijā tas būs Chrysler, jo šeit Lancia nav pārstāvēta.

Lancia Thema atšķirības no 300C būs redzamas tikai detaļās. Piemēram, itālim būs mazliet citādāks radiatora režģis un bamperi. Eksperti patlaban lēš, ka 80 procenti no visām Thema tiks pārdotas ar 230 zirgspēku 3 litru V6 dīzeļdzinēju, ko ražo itāļu uzņēmums VM Motori. Thema būs pieejama arī ar Chrysler 300C benzīna dzinējiem.

Abi lielie sedani tiks būvēti vienā rūpnīcā Ontario, Kanādā, turklāt, kā norāda sapludinātā Chrysler/Lancia (20 procenti Chrysler koncerna daļu pieder FIAT koncernam) vadītājs Olivers Fransuā, lielākais ieguvējs būs tieši Chrysler sedans, jo "tas saņems eiropiešiem raksturīgo vadāmību".

Cerams, ka ieguvējs būs arī Lancia, kuras pēdējais flagmanis, modelis Thesis periodā no 2002.gada līdz 2009.gadam, kad tika pārtraukta tā ražošana, tika izlaists vien 16 tūkstošos eksemplāru.

Lielas cerības uz Ypsilon

Kā jau minēts sākumā, Ženēvas auto šovā Lancia bez Thema prezentēs arī jauno Ypsilon, kas konstruēts uz Fiat Panda tehnoloģiskās bāzes. Līdz šim auto, ko konstruēja uz pirmās paaudzes Punto agregātiem, tika piedāvāts trīs durvju versijā, taču līdz ar modeļa jauno versiju Ypsilon iegūs arī piecu durvju virsbūvi, un FIAT vadība cer, ka tas ļaus Lancia pārdošanas apjomus paaugstināt no 112 000 pagājušajā gadā līdz 300 000 vienību 2014.gadā.

"Piecu durvju modelis veidos 75% no mazās klases Ypsilon pārdošanas apjomiem," uzskata Lancia vadītājs Itālijā Luka Napolitano. Lancia plāno pārdot 130 000 jauno Ypsilon gadā, kas ir divas reizes vairāk nekā iepriekšējos divos gados.

Nepalaid garām!
Uz augšu