Tūkstošiem legālu un nelegālu rūpnīcu jeb tā saukto «svetšopu» nodarbina maznodrošinātu, niecīgi apmaksātu un pārslogotu darbaspēku un vairākumā gadījumu pārkāpj cilvēktiesības. Nemaz nerunājot par tekstila atkritumu un pārprodukcijas pārstrādes politikas neesamību! Beigu beigās šie atkritumi tiek sadedzināti vai atstāti izgāztuvēs, kur tie veicina pasaules ekoloģisko postažu. Savukārt patērētāji nemaz neapzinās, cik milzīga ir pārprodukcija - pilnīgi jauni apģērba gabali, kas ne reizi netiks uzvilkti vai pat uzmērīti. Realitāte ir skaudra - Lielbritānijas pircēji ik gadu iegādājas 2,15 miljonus tonnu jauna apģērba. Tikmēr ASV patērētāji katru gadu izmet 10 miljonus tonnu apģērba!
Citējot dizaineres un aktīvistes
Vivjenas Vestvudas viedos vārdus: «Pērc mazāk. Izvēlies pārdomāti. Lieto ilglaicīgi. Kvalitāte kvantitātes vietā»
- beidzot ir pienācis laiks mums visiem apzināties un atzīt savas rīcības sekas. Arvien vairāk zīmolu, modes industrijas viedokļu līderu, kā arī patērētāju pieņem apzinātas izvēles un tiecas pēc «lēnās modes», caurredzamības ražošanas procesā, piegādes ķēdē un biznesā, ieņemot stingru «anti-ātrās modes» nostāju.
Strādājot šajā industrijā, «Hebe» negrasās pievērt acis! Īpaši, ja viņu spēkos ir veidot labāku pasauli! Inga Blumberga, zīmola «Hebe» dibinātāja un vadītāja, piekrīt «ilgtspējības tēva» Buraka Cakmaka pārliecībai: «Mēs esam nonākuši punktā, kad nav vairs kur paslēpties. Tu nevari aizbildināties, sakot «tas nav manā varā» vai «es nezināju».» «Hebe» tic dizainam, kas cenšas un spēj risināt problēmas, nevis rada jaunas.