Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

"Gjensidige" vadītājs: Latvija joprojām ir interesants tirgus (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Latvija joprojām ir interesants tirgus, intervijā laikrakstam "Dienas Bizness" norāda apdrošināšanas kompānijas "Gjensidige" vadītājs Helge Leiro Bāstads.

Latvijā darbojas norvēģu akcionāriem piederošā apdrošināšanas kompānija "Gjensidige Baltic".

"Mums šajā valstī [Latvijā] ir ilgtermiņa stratēģija, tāpēc pamest šo tirgu neplānojam. Tomēr valstī ir augsti izglītoti cilvēki, Eiropas Savienības noteikumi, prasīgi patērētāji un labi partneri, tādēļ mums ir jāadaptē izmaksu stratēģija jaunajos apstākļos, jāskatās uz jauniem pārdošanas modeļiem. Mums ir pozitīvs skats arī uz ekonomikas nākotni, kaut arī būs vēl pāris gadu jāpacīnās," akcentē Bāstads.

Runājot par pašreizējiem tirgus apstākļiem, uzņēmējs uzsver, ka "Gjensidige" kā nedzīvības apdrošināšanas kompānijai ir vieglāk nekā bankām, jo nav piedzīvoti tik lieli zaudējumi. "Galvenā problēma ir izmaksu bāzes un kompānijas darbības piemērošana lēnākai izaugsmei tuvākajos gados, taču mēs ar to pilnīgi noteikti tiksim galā," skaidro Bāstads.

Vērtējot "Gjensidige Baltic" izaugsmi un plānus, viņš norāda, ka biznesu iecerēts palielināt "dabiskā veidā" - īstermiņā nosargāt vai palielināt tirgus daļu ar pašreizējiem spēkiem.

""Gjensidige Baltic" ir plāni turpināt izaugsmi, taču, ja radīsies kāda laba pārpirkšanas iespēja ar izdevīgu cenu un labu sinerģiju, tad esam gatavi arī apsvērt šādu iespēju. Pašlaik konkrētu uzņēmumu iegādes nodomu nav. Tāpat mums nav domas pamest nevienu no Baltijas valstīm," skaidro "Gjensidige" vadītājs.

"Gjensidige" Baltijas valstīs turpinās sniegt tikai nedzīvības apdrošināšanas pakalpojumus - kompānijas plānos nav ieiet dzīvības apdrošināšanas tirgū vai sākt darbību banku tirgū.

"Tomēr vienmēr ir labi apspriest sadarbības iespējas, lai ieviestu jaunus pārdošanas kanālus, un, ja tas būs iespējams, tad labprāt sadarbosimies ar dzīvības apdrošināšanas kompānijām vai vēl labāk - ar bankām," uzsver Bāstads.

Svarīgākais
Uz augšu