BMW plāno pārdot zīmolu "Rover" ķīniešiem

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Vācijas luksusa automobiļu kompānija BMW plāno pārdot zīmolu "Rover" Ķīnas lielākajam autobūves uzņēmumam "Shanghai Automotive Industry" (SAIC), teikts trešdien izplatītajā kompānijas paziņojumā.

Darījuma vērtība varētu veidot 11 miljonus sterliņu mārciņu (11,5 miljonus latu).

Pēc darījuma pabeigšanas SAIC piederēs tiesības likt "Rover" zīmi uz Ķīnā ražotām "Rover" mašīnām.

SAIC jau iegādājās dizaina tiesības "Rover" automašīnām par 67 miljoniem mārciņu (69,7 miljoniem latu).

BMW pārdeva "Rover" 2000.gadā, taču paturēja īpašuma tiesības uz attiecīgo zīmolu.

Iepriekš SAIC nopirka dizaina tiesības dažām "Rover" automašīnām no Lielbritānijas kompānijas "MG Rover", kura tika atzīta par maksātnespējīgu 2005.gada aprīlī.

Ķīnas automašīnu ražotājs "Nanjing Auto" arī apsprieda iespējamo zīmola "Rover" iegādi.

ASV automobiļu ražotājam "Ford" pieder pirmā atteikuma tiesības "Rover" zīmola pārdošanai. Šīs tiesības tika piešķirtas "Ford", ASV kompānija pārņēma no BMW "Land Rover".

Darījumu plānots pabeigt šā gada septembrī.

Kā ziņots, BMW 2000.gadā par simbolisku cenu - desmit sterliņu mārciņām (10,4 latiem) - pārdeva kompāniju "MG Rover" britu uzņēmēju grupai "Phoenix Venture Holdings".

Uz augšu