Rīgas Ziemeļu transporta koridora sabiedriskajā apspriešanā piedāvāti trīs varianti, kuri ar lielu līkumu projektējamo maģistrāli pietuvina kādas augstas amatpersonas biznesa objektiem Lielupes krastā, neizskatot ekonomiski izdevīgāko variantu. Tā uzskata inženierzinātņu doktors Ilgaitis Prūsis.
Pēc inženierzinātņu doktora I. Prūša domām, loģiski būtu pieslēgumu veidot jau esošajā autoceļa Babīte–Rīgas apvedceļš pieslēgumā Jūrmalas šosejai pie Babītes, kur jau ir izbūvēts tilts pār dzelzceļu Rīga–Jūrmala un izveidots divu līmeņu krustojums, bet tālāk Ziemeļu transporta koridoru būvēt Kleistu virzienā pa pļavām un mežiem līdz Rātsupītes ielai, no kurienes – uz Daugavgrīvas ielu, apejot Imantu, Kleistus un citas blīvi apdzīvotas vietas.
Taču tā vietā visi trīs piedāvātie varianti gan beidzas Rātsupītes ielā, bet sākas dažādās vietās Jūrmalas šosejā, norāda I. Prūsis. "Jau pirmais plānotais variants no Babītes krasi pagriežas uz ziemeļiem un ved tieši līdz vietai, kur pāri Slēperu purviem ir īsākais ceļš uz amatpersonas biznesa objektiem, otrs variants pieved tiem vēl tuvāk, bet trešais iet šiem objektiem tieši garām," stāsta speciālists. Viņš arī uzsver, ka, īstenojot trešo piedāvāto variantu, Priedainē jānojauc rinda māju, pārējo Priedaini padarot praktiski neapdzīvojamu izplūdes gāzu dēļ. Savukārt otrajā un trešajā variantā pieslēgums tiek izdarīts Jūrmalas apvedceļa tuvumā, kas ved uz Ventspili, lai gan galvenās kravas no Rīgas ostas tiek vestas caur Jelgavu uz Lietuvu un Poliju. I. Prūsis arī norāda, ka informācija par projektu izsūtīta tikai tiem, kuru īpašumus šķērsos plānotā trase, turklāt nekas nav teikts, ka nojauks mājas un izpostīs saimniecības, tikai paziņots par trases ietekmes uz vidi novērtējumu.
Neatkarīgā jau rakstīja, ka šonedēļ sākās Ziemeļu transporta koridora būvniecības ieceres publiskā apspriešana. Informatīvie materiāli skatāmi rātsnama otrā stāva vestibilā līdz 20. augustam.