Gailāns paudis, ka pašreiz neviens no "Baltic Taxi" vadītājiem par minētajiem pārkāpumiem nav sodīts.
Vitālijs Reinbahs neuzņemas komentēt, kādā veidā "Baltic Taxi" ieguvis licenci darbam Rīgā, ja tas jau sākotnēji nav ievērojis pašvaldības noteikumus. Tas nav kļuvis skaidrāks arī pēc sarunas ar Rīgas domes licencēšanas komisijas vadītāju Jāni Zaržecki.
“Mēs nepārbaudām katru automobili, strādājam ar dokumentiem, un dokumenti kompānijai "Baltic Taxi" bijuši kārtībā. Nebija nekādu aizdomu par kādām neatbilstībām. Ar šo lietu vajadzētu nodarboties kontroles dienesta darbiniekiem,” saka Zaržeckis.
“Mums katrai mašīnai ir divas licences – Rīgas un Mārupes pašvaldības, un būs vēl trešā – Jūrmalas,” komentē "Baltic Taxi" kreatīvais direktors Juris Erts. “Katrā pašvaldībā ir savas automašīnu noformēšanas prasības, tādēļ mēs mazliet atšķiramies no tiem taksometriem, kam ir tikai Rīgas licence, taču, sadarbojoties ar Satiksmes departamentu, cenšamies veidot vienotu dizainu, kas apmierinātu visas pašvaldības,” stāsta Erts.
Juris Erts atzinis, ka Rīgas domes prasībās minētā ovāla uz "Baltic Taxi" patiešām neesot, tomēr uz automašīnām esot visa informācija, kurai saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem tur jāatrodas.
“Trīs licenču dēļ kompānijai patiešām ir argumenti, un nav skaidrs, kā ievērot visu trīs pašvaldību noteikumus. Šeit ir acīmredzama nepilnīga likumu izstrāde, taču tajā pašā laikā noteikumi visiem ir vieni un mēs visi ar interesi skatāmies, cik ilgi vēl šie taksometri tā brauks,” saka Latvijas Darba devēju organizācijas taksometru nozares priekšsēdētāja vietnieks Aleksejs Ignatjevs.