Politisko partiju apvienība "Vienotība" priekšvēlēšanu laikā kopumā iztērējusi 0,96 miljonus latu, no tiem 0,47 miljoni latu bijuši izdevumi, uz kuriem attiecas likumā noteiktie ierobežojumi. Vislielāko naudas summu - 0,41 miljonu latu - apvienība tērējusi reklāmas izvietošanai, liecina apvienības šodien Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB) iesniegtā partiju vēlēšanu ieņēmumu un izdevumu deklarācija.
"Vienotība" reklāmai tērējusi 0,41 miljonu latu (6)
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Visu veidu reklāmas materiālu sagatavošana apvienībai izmaksājusi 156 789 latus. Ievērojama naudas summa - 124 893 lati - tērēti reklāmas izvietošanai telpās un publiskās vietās. Par reklāmām komerciālajā radio apvienība samaksājusi 81 057 latus, par reklāmām sabiedriskajā televīzijā - 72 779 latus. Reklāmu izvietošana laikrakstos un žurnālos apvienībai izmaksājusi 36 750 latus.
Lai gan apvienības ieņēmumi priekšvēlēšanu laikā bijuši 0,8 miljoni latu, labdarības pasākumu organizēšanai tērēti vien nepilni 6000 latu. No visiem apvienības ieņēmumiem 612 664 lati saņemti ziedojumos, bet biedru naudās iekasēti 188 437 lati.
Visai ievērojamu naudas summu - 69 023 latus - apvienība tērējusi tirgus pētījumiem un sabiedriskās domas aptauju veikšanai.