Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Dziedātāja Kailija Minoga atzīta par veiksmīgāko Austrālijas zīmolu (14)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: AFP/LETA

Austrāliešu popzvaigzne Kailija Minoga sīvā konkurencē atzīta par valsts atpazīstamāko zīmolu, izkonkurējot daudzas zināmas personības, tostarp premjerministru Kevidu Radu.

Kā noskaidrots mārketinga un izklaides industrijas veiktajā pētījumā, cilvēkiem popdīvas vārds asociējas ar mūziku, aktiermākslu, kā arī ar smaržu un apakšveļu ražotājiem.

"Manuprāt, Kailijas veiksmes pamatā ir viņas popularitāte visdažādāko cilvēku vidū," uzskata Marks Ričardsons no aptauju veikšanas uzņēmuma "Talant Inc.".

"Lai gan albumu izdošanas starplaikos dziedātājai ir gājis visādi gan mīlas frontē, gan veselības lietās, Kailijai vienmēr ir izdevies visu pārdzīvot ar viņai piemītošo eleganci un godīgumu," ziņu aģentūrai AFP pastāstīja Ričardsons.

"Tas laika gaitā viņas tēlam sniedzis spēcīguma un īstu vērtību oreolu," viņš uzskata.

Austrāliešu supermodele Ella Makfersone ierindojusies saraksta godpilnajā otrajā vietā, aiz sevis atstājot kriketa spēlētāju Šeinu Vornu, komēdiju tēlu Deimu Ednu Evredžu un golfa spēlētāju Gregu Normanu.

Pirmajā desmitniekā iekļuvušas arī tādas personības kā traģiski mūžībā aizgājušais dabas pētnieks Stīvs Ērvins, aktieris Hjū Džekmens un aktrise Nikola Kidmena.

Saraksta pirmo desmitnieku noslēdz valsts premjerministrs Kevins Rads un uzņēmējs Diks Smits.

Austrālijā populārie bērnu televīzijas raidījumu dalībnieki un visdāsnāk atalgotie izklaidētāji "The Wiggles" ieņem vien 18.vietu.

Ričardsons uzskata, ka no aptaujā gūtajiem rezultātiem var secināt, ka simpātiskām sievietēm ir vieglāk gūt panākumus. Turpretī vīriešiem ārējais izskats nav tik būtisks, savukārt starptautiski panākumi un atpazīstamība lieti noder visiem.

Austrālijas tirdzniecības ministrs Saimons Krīns, kurš trešdien paziņoja par vairāku miljonu dolāru vērtu kampaņu valsts tēla maiņai, bija pārsteigts, uzzinot, ka premjers iekļuvis saraksta pirmajā desmitniekā.

"Un mums viņam pat nav jāmaksā par valsts reklamēšanu," Krīns pajokoja.

Viņš arī priecīgi piebildis, ka, izmantojot premjeru valsts popularitātes veicināšanas kampaņās, varētu ietaupīt 20 miljonus Austrālijas dolāru (8,22 miljonus latu).

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu