Jau ilggadējs Skolēnu mācību uzņēmumu programmas atbalstītājs ir Swedbank. «Uzņēmējdarbība ir kā sports - lai gūtu panākumus, treniņi jāuzsāk jau agrīnā vecumā. Skolēnu mācību uzņēmumu kustība ir labs jauno uzņēmēju treniņš, bet pavasara gadatirgus – pirmās nozīmīgās sacensības, kurās mērošanos ar idejām un sasniegumiem gaida gan skolēni, gan žūrija,» atzīmē Reinis Jansons, Swedbank Finanšu institūta vadītājs.
Gadatirgus ietvaros notiks jauno uzņēmumu vērtēšana un apbalvošana 7 nominācijās —Sociāli atbildīgs uzņēmums, Inovatīva biznesa ideja, Labākais stends, Labākā pārdošanas komanda, Videi draudzīgs produkts, Komerciālākais produkts un Uz zināšanām balstīts produkts. SMU vērtēšanu veiks pieredzējusi profesionāļu un akadēmisko spēku komanda, kurā būs pārstāvēta LR Saeima, LR Patentu valde, VSIC, Banku augstskola, Biznesa augstskola Turība, RTU Rīgas biznesa skola, LU Ekonomikas un vadības fakultāte, LTRK, LIAA, LDDK, Latvijas kokrūpniecības federācija, Swedbank, Latvijas valsts meži, MRS Grupa, LEAD. Korporatīvā komunikācija, zīmols LUDE, Rīgas uzņēmēju biedrība, JA Latvija Alumni klubs.
SMU Pavasara gadatirgu informatīvi atbalsta portāli Inbox.lv, Tvnet.lv un tiešsaistes sociālā tīmekļa vietne Draugiem.lv.
Biedrību Junior Achievement Latvija atbalsta sabiedrisko un sociālpolitisko attiecību aģentūra MRS Grupa.
Par JA LatvijaSkolēnu mācību uzņēmumuprogrammu
Skolēnu mācību uzņēmumu programma (SMU) ir īpaši 4.–12. klašu skolēniem veidota mācību metode. Skolēniem tā ir iespēja, praktiski darbojoties, apgūt sava uzņēmuma izveides un vadīšanas prasmes, radīt produktus un piedāvāt tos saviem potenciālajiem klientiem. Vidēji 22 % programmas absolventu ir jau iesaistījušies uzņēmējdarbībā.