Iesūti ziņu!

«Lattelekom» koncerns maina nosaukumu — SIA «Lattelecom»

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: SIA Lattelecom

Jaunu biznesa virzienu attīstīšana un pārmaiņas «Lattelekom» organizācijā, kā arī straujā attīstība elektronisko sakaru un informācijas tehnoloģiju nozarē ir pamats «Lattelekom» zīmola maiņai. Ar šā gada 18. maiju koncerna uzņēmumi savus resursus apvieno ar vienotu «Lattelecom» zīmolu, informēja «Lattelecom» grupas preses sekretāre Maija Celmiņa.

«Lattelecom» laika gaitā ir dinamiski attīstījies — no tradicionāla balss telefonijas nodrošinātāja kļuvis par integrētu komunikācijas pakalpojumu un risinājumu sniedzēju. Uzņēmums ir konsekventi attīstījis savus resursus un kompetences, lai sasniegtu izvirzītos mērķus un stiprinātu pozīcijas tirgū. Latvijas vadošā informāciju tehnoloģiju uzņēmuma «MicroLink Latvia» iegāde un divu jaunu meitasuzņēmumu izveide, datu pārraides risinājumu attīstīšana un vairāku nozīmīgu līgumu noslēgšana ar starptautiskiem klientiem — tas viss ļauj pamatoti apgalvot, ka uzņēmums ir kļuvis par vienu no vadošajiem integrēto datu pārraides pakalpojumu sniedzējiem Baltijā un Skandināvijā.

«Izmaiņas tirgū un koncerna struktūrā ir galvenie iemesli, kādēļ tika pārskatīta visa zīmolu arhitektūra. Pārmaiņu mērķis ir uzlabot saistību starp «Lattelecom» zīmolu, produktiem un pakalpojumiem, panākt lielāku komunikācijas un izmaksu efektivitāti, kā arī pamatoti uzsvērt mūsu līderpozīcijas tirgū,» saka «Lattelecom» valdes priekšsēdētājs Nils Melngailis.

Stratēģiskās pārmaiņas «Lattelecom» koncernā atspoguļosies arī tā uzņēmumu zīmolu un juridisko nosaukumu maiņā — izmaiņas ceturtdien, 18. maijā, uzņēmumu pamatdokumentos reģistrējis LR Uzņēmumu reģistrs.

Veiktie uzņēmuma tēla pētījumi norāda, ka ir nepieciešams veidot aktuālu, modernu uzņēmuma tēlu, kas atbilstu dinamiskajai tirgus videi un palīdzētu konkurences cīņā. Ar jauno zīmolu «Lattelecom» tiek saglabāta pēctecība un panākta Latvijas atpazīstamība starptautiskajā, arī Eiropas Savienības, tirgū. Tāpat aprēķini liecina, ka vienots zīmols palīdzēs efektivizēt mārketinga investīcijas — būs iespēja nodrošināt lielāku saikni starp dažādām aktivitātēm, izmaksu ekonomiju, uzturot tikai vienu, spēcīgu zīmolu, nevis gandrīz desmit, kā tas ir pašreiz.

Darbs pie jaunā zīmola izstrādes kopumā ilga deviņus mēnešus, veicot līdzšinējo zīmolu un to attīstības auditus, kā arī izanalizējot jaunākās pasaules tendences šajā jomā un piesaistot starptautiskus ekspertus. Pētījumu galvenais secinājums: Latvijas un starptautiskajā tirgū efektīvāk ir strādāt ar vienotu zīmolu. Ar jauno zīmolu apvienosies koncerna uzņēmumi, kas tieši saistīti ar patērētāju apkalpošanu, klientu biznesa procesu ārpakalpojumu, IT&T un satura pakalpojumu jomu. SIA «Lattelekom» juridiskais nosaukums tiek mainīts uz SIA «Lattelecom». IT pakalpojumu sniedzēja SIA «MicroLink Latvia» nosaukums turpmāk būs SIA «Lattelecom Technology», SIA «C1», kas darbojas biznesa procesu ārpakalpojumu jomā, kļūs par SIA «Lattelecom BPO», bet tīkla būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA «Citrus Solutions» saglabās savu esošo nosaukumu.

«Lattelecom» koncerna ieņēmumi 2005. gadā bija 134,1 miljons latu, bet peļņa — 34,7 miljoni latu. 2005. gadā uzņēmējsabiedrības attīstībā un infrastruktūras modernizācijā tika ieguldīti 28,9 miljoni latu.

Komentāri
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu