"VIRŠI-A" kāpina apgrozījumu par 28,37% (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Lielākā pašmāju degvielas tirgotāja a/s "VIRŠI-A" darbības rādītāji par 2006. gadu liecina, ka kompānija pērn strādājusi ar 36,2 milj. latu lielu apgrozījumu, kas ir par 28,37% vairāk, salīdzinot ar 2005. gadu, Financenet informēja sabiedrisko attiecību konsultante Inga Skuja.

Vērtējot šā gada prognozes un tirgus tendences, kompānija "VIRŠI-A" ir optimistiski noskaņota, pateicoties kompānijas darbības paplašināšanai. "Esam vieni no nedaudzajiem vietējā kapitālā uzņēmumiem, kas par spīti degvielas tirgus svārstībām ir spējīgs ieguldīt attīstībā," informē a/s "VIRŠI-A" valdes priekšsēdētājs Jānis Riekstiņš.

Uzņēmums "VIRŠI-A" 2006. gada izaugsmi pamato ar komplekso darbu, kura rezultātā turpinās veiksmīga sadarbība ar klientiem. Pērn palielinājies gan privātpersonu, gan arī juridisko klientu skaits.

"Viens no mūsu realizētajiem projektiem iezīmē pagājušā gada tendenci - degvielas tirgus dalībnieki meklēja iespējas konsolidēties. "VIRŠI-A" pērn veiksmīgi aktivizēja Degvielas karti savu sadarbības partneru degvielas uzpildes stacijās (DUS). Viens no galvenajiem projekta ieguvumiem ir DUS tīkla paplašināšana. Tagad esam aptvēruši jaunus reģionus un kompānijas zīmols ir pazīstams arī Kurzemē. Šobrīd Degvielas karti var izmantot jau 46 DUS visā Latvijā.

Nenoliedzami, pieņemot lēmumu par tīkla paplašināšanu, pilnveidojot Degvielas kartes iespējas, mums izdevās sasniegt cerēto rezultātu ar salīdzinoši mazākiem finanšu ieguldījumiem. Savukārt klientu apmierinātība ir palielinājusies līdz ar katru jaunpienākušo Degvielas kartes pieņemšanas vietu," stāsta J.Riekstiņš.

"VIRŠI-A" mērķtiecīgo darbību vietējā degvielas tirgū pierāda arī šogad īstenotās pārmaiņas.

"Mēs neapstājamies pie jau īstenotas idejas, līdz ar to esam drosmīgi savos biznesa mērķos. Protams, vēlamies arī lauzt sabiedrībā valdošo mītu, ka jaunu DUS iegāde ir tikai ārvalstu kapitālu kompāniju privilēģija. Tomēr svarīgākais, šā gada sākumā nopērkot un izveidojot vēl divas DUS ar "VIRŠI-A" zīmolu, ir nostabilizētās tirgus pozīcijas. Esam kļuvuši par nopietniem tirgus spēlētājiem. Šobrīd "VIRŠI-A" ir viens no vadošajiem DUS tīkliem Latgalē," informē J.Riekstiņš.

Kopumā uzņēmums 2007. gada sākumā investēja 1 milj. eiro jaunu DUS Ludzā un Kārsavā iegādei un rekonstrukcijai. Turklāt pēdējā laikā vairākas "VIRŠI-A" DUS piedzīvo arī rekonstrukciju un modernizāciju, atsevišķām DUS kopējo platību palielinot līdz pat 160 m2.

Analizējot tirgus tendences, "VIRŠI-A" atzīst, ka nav gaidāmi pārsteigumi tirgus spēlētāju vidū, jo prognozētā tirgus pārdale pakāpeniski norit, atsevišķiem tirgus dalībniekiem slēdzot nerentablās DUS. Savukārt degvielas cenas arī turpmāk tiks pielīdzinātas norisēm pasaules tirgū, līdz ar to prognozēt strauju cenu kritumu vai kāpumu šobrīd nebūtu pamata.

Lielāka uzmanība šogad tiks pievērsta alternatīvās degvielas iespējām Latvijas tirgū. "Visā Eiropas Savienībā (ES) ir aktualizēts jautājums par biodegvielas patēriņa pieaugumu, kam tuvākajā gadu desmitā jāpalielinās par 10%. Protams, tas ir ilgtermiņa jautājums, tomēr esmu pārliecināts, ka arī Latvijā pieaugs šīs alternatīvās degvielas patēriņš. Tikai mums, iespējams, atšķirībā no citām ES valstīm līdz tam vēl ejams tāls ceļš. Diemžēl par to liecina līdzšinējās aktivitātes, jo skaidri nav definētas pamatlietas, kas, vērtējot no tirgotāju pozīcijām, ir vienas no aktuālākajām," tā J. Riekstiņš. Tai pašā laikā kompānija atzīst, ka, augot pieprasījumam un sakārtojot biodegvielas administrēšanas jautājumus, nav redzami būtiski šķēršļi, kas kavētu izpildīt ES noteikto plānu.

Svarīgākais
Uz augšu