Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

Valentīno atvadās no modes industrijas (1)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Itāliešu modes dizainers Valentīno trešdienas vakarā ar savu pēdējo skati atvadījās no modes industrijas, lai dotos pensijā.

75 gadus vecais Valentīno gandrīz pusgadsimtu tērpis zvaigznes, karalisko ģimeņu pārstāvjus un bagātniekus savos tērpos un tiek uzskatīts par vienu no pēdējiem lielajiem dizaineriem līdz ar Karlu Lāgerfeldu un Džordžo Armāni.

Itāliešu dizainers starptautisku slavenību iemantoja sešdesmitajos gados, Žaklīna Kenedija lūdza Valentīno radīt kleitu viņas kāzām ar kuģniecības magnātu Aristoteli Onasis.

Valentīno savā pēdējā modes skatē demonstrēja pavasara/vasaras tērpus tradicionāli sievišķīgā elegancē, kas iezīmē Valentīno 45 gadus ilgo karjeru. Starp izrādītajiem 74 tērpiem bija izsmalcinātas kokteiļkleitiņas, klasiskas satīna kleitas, nevainojami kostīmi, kā arī romantiskas puķainas kleitas.

Pienācīgi grandiozā noslēgumā dizainers atvadījās, daudzu modeļu ielenkts, kas bija tērpušās vienādās kleitās spilgti sarkanā krāsā, kas vienmēr dominējusi Valentīno tērpos.

Dizainera atvadu skati apmeklēja Eiropas karaļnamu pārstāvji un Ņujorkas sabiedrības krējums, kā arī tādas slavenības kā Uma Tūrmane, Klaudija Šīfere, Miks Džegers, Lūsija Liu, kā arī dizainera ilggadīgais partneris Džankarlo Džameti un citu modes namu dizaineri - Elbērs Elbacs no modes nama "Lanvin" un Muča Prada.

Skates noslēgumā dizainers izpelnījās piecas minūtes ilgas vētrainas ovācijas.

Slavenais dizainers pats izteicies, ka vienīgais, ko viņš ir vēlējies, ir likt sievietei izskatīties skaistai.

"Es mīlu sievietes. Es vienmēr esmu centies padarīt viņas ļoti seksīgas, ļoti elegantas."

Modes namu "Valentino" pagājušajā gadā iegādājās privātā kapitāla firma "Permira". Par modes nama galveno dizaineru tagad kļūs agrākā "Gucci" dizainere Alesandra Fačineti, kas tiek uzskatīta par labāk piemērotu, lai vadītu grupas izplatīšanos jaunos tirgos un produkcijas līnijās.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu