ASV patērētāju pārliecības indekss šā gada februārī negaidīti samazinājies līdz 90,7 punktiem, salīdzinot ar 92 punktiem janvārī, liecina Mičiganas Universitātes jaunākie dati.
ASV patērētāju pārliecībai negaidīts kritums
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Šis kritums pārsteidzis analītiķus, kuri bija prognozējuši, ka indekss palielināsies līdz 92,5 punktiem.
Turklāt indekss kritumu piedzīvojis otro mēnesi pēc kārtas.
Jaunākie dati liecina, ka februārī pasliktinājušās mājsaimniecību prognozes valsts ekonomiskajai situācijai, attiecīgajam indeksam samazinoties no 82,7 punktiem līdz 81 punktam.
Tikmēr indekss, kas novērtē patērētāju novērtējumu pašreizējai valsts ekonomiskajai situācijai, samazinājies no 106,4 punktiem līdz 105,8 punktiem.