Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Desmit labākās «Super Bowl» auto reklāmas

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no video

Nacionālās futbola līgas (NFL) finālspēle jeb tā dēvētais «Super Bowl» svētdien noslēdzās ar Denveras «Broncos» uzvaru pār Karolīnas «Panthers».

 
Foto: Ekrānšāviņš no video

Hyundai Elantra un Hyundai Genesis

Dienvidkorejas ražotājs šogad izvērsis īstu reklāmas kampaņu un «Super Bowl» spēles starplaikos izrādīja vairākus reklāmas klipus. Vienā no tiem sižeta centrā ir divas jaunkundzes, kuras savā Hyundai Elantra ieradušās Raienvillā, kur faktiski ir tikai viens iedzīvotājs neskaitāmos eksemplāros - dāmām acīm redzami ļoti simpatizējošais aktieris Raiens Reinoldss. Viņām visur esošais aktieris tik ļoti simpatizē, ka zūd modrība un arī situācijai uz ceļa vairs netiek pievērsta uzmanība. Labi vien, ka Elantra ir apgādājama ar automātiskās bremzēšanas sistēmu; ja tā nebūtu, par vienu Raienu Reinoldsu būtu mazāk.

Citā Hyundai Elantra reklāmas klipā radošie prāti izdomājuši, kā vislabāk parādīt attālinātas dzinēja iedarbināšanas lietderību. Šajā nolūkā jaunu cilvēku trijotne no izsalkušiem meža plēsējiem paglābties spēj tikai tāpēc, ka Elantra durvis var atslēgt un dzinēju iedarbināt, lietojot balss komandu viedpulkstenī.

Greznā Hyundai sedana Genesis reklāmas klipa sižeta centrā ir kāds jaunietis, kura gaitām pirmajā randiņā uzmanīgi seko izredzētās tētis. Instruments, ko viņš lieto, lai allaž būtu informēts par savas meitas atrašanās vietu, ir Genesis uzstādītā automobiļa izsekošanas sistēma.

 
Foto: Ekrānšāviņš no video

Kia Optima, Toyota Prius, Acura NSX

Kia Optima veidotājiem izdevies viens no labākajiem jubilejas «Super Bowl» reklāmas klipiem. Tajā Holivudas aktieris Kristofers Vokens kādam mietpilsonim cītīgi skaidro, ka valkāt bēšas krāsas zeķes, saplūst ar sabiedrības pelēko masu un braukt ar parastu auto ir pēdējais, ko vajadzētu darīt šajā dzīvē. Tā vietā viņš ierosina izmēģināt auto, kuru izvēlētos cilvēki ar piedzīvojuma garu, cilvēki, kuri priekšroku dod asumiņam savā ikdienā un valkā košas, daudzkrāsainas zeķes.

Ceturtās paaudzes Toyota Prius reklāmas klipa vēstījums ir gaužām vienkāršs - tā ir automašīna, ar kuru pēc pamošanās var aizbraukt uz darbu un, ja rodas nepieciešamība, arī kaut kur citur.

Jāpiezīmē gan, ka piecdesmitās amerikāņu futbola līgas finālspēles starplaikos tika izrādīts vēl viens Prius reklāmas klips. Tajā sižets krietni vien aizraujošāks un arī ar gaumīgāku humoru.

Viens no šogad gaidītākajiem superautomobiļiem ir Honda izstrādātais Acura zīmola hibrīdauto NSX. Reklāmas klipā gan ir skaidri redzams mēģinājums ar Savienoto Valstu karoga krāsām «spiest» uz amerikāņu patriotisma jūtām; tas tādēļ, ka šī Honda faktiski uzskatāma par amerikāņu auto, jo radīta un arī tiek ražota ASV.

 
Foto: Ekrānšāviņš no video

MINI, Audi R8, Buick Cascada

Kamēr vairums autoražotāju virza kādu konkrētu modeli, MINI ar savu klipu tiecas pēc augstākiem mērķiem - pavēstīt amerikāņiem par nepieciešamību apspiest stereotipus un apsvērt MINI iegādi. Kā zināms, Savienoto Valstu iedzīvotāji iespēju robežās izvēlas lielus auto un, ja iespējams, ar kravas kasti un diviem skursteņiem aiz kabīnes.

Audi jaunākās supermašīnas reklāmas klipa galvenais varonis ir izbijis astronauts, kurš vecumdienas pavada bez jebkādas intereses par aktualitātēm globālajos notikumos. Viņš labprātāk ar savu skatienu urbj caurumu sienā nekā parunājas ar kundzi, un vienīgais, kas spēj viņā atgriezt dzīvesprieku un iespēju patīkami gremdēties atmiņās par lidojumiem kosmosā, ir jaunais R8.

Buick Cascada, kas šaipus Atlantijas okeānam pazīstams kā Opel Cascada, savukārt ir galvenais varonis kāzu video, kur tematiski atbilstoši iestrādāti amerikāņu futbola elementi, amerikāņu futbola zvaigznes un arī pāris supermodeļu.

Uz augšu