«Tiguan GTE Active prototips atspoguļo pie elektrotīkla pieslēdzamo Volkswagen piedziņas sistēmu potenciālu. Jaudīgā visu riteņu piedziņas sistēma nodrošina, ka tāds apvidus automobilis kā Tiguan izceļas ar nevainojamu veiktspēju uz bezceļiem pat 100% elektriskajā režīmā. Tajā ir veiksmīgi ieviesta visu riteņu piedziņas elektrifikācija, kas apvidus automobiļiem ir ļoti svarīga,» skaidro Volkswagen valdes priekšsēdētājs Herberts Dīss.
Piecvietīgais prototips ir balstīts uz pilnībā pārstrādāto otrās paaudzes Tiguan. Tiguan GTE Active prototipa pie elektrotīkla pieslēdzamā hibrīdsistēma un visu riteņu piedziņa liecina par plašajām jaunās paaudzes Tiguan tehniskajām spējām. Konceptuālā auto spēka agregātu veido benzīna turbodzinējs, kam ir degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēma (150 ZS), viens elektromotors priekšā (40 kW/54 ZS) un viens aizmugurē (85 kW/115 ZS).
Normālos braukšanas apstākļos prototips ir tīrs bezizmešu automobilis, kas darbojas 100% elektriskajā režīmā. Tā piedziņu pamatā nodrošina aizmugurē esošais elektromotors, taču, kolīdz tiek konstatēts saķeres zudums, sāk darboties arī priekšā uzstādītais elektromotors. Tas notiek arī tad, kad tiek aktivizēts kāds no visu riteņu piedziņas vai bezceļu režīmiem, izmantojot jauno 4MOTION aktīvās vadības sistēmu. Bezizmešu režīmā automobilis var nobraukt līdz 32 kilometriem. Ar uzlādētu 12,4 kWh akumulatoru un pilnu 64 litru degvielas tvertni kopumā nobraucamais attālums ir 933 kilometri.