«Jāteic, ka pārdošanas līderi Latvijā mainās, ņemot vērā pasaules trendus, jaunumus tehnoloģiju pasaulē, reklāmas aktivitāti un citus faktorus. Tā, piemēram, mobilo telefonu pārdošanu tops pēc zīmoliem izskatās šādi – Just5, Samsung, Apple, Sony un LG. Iznākot, piemēram, jaunajam Apple modelim, kopējā zīmola produktu pārdošana pieaug, un tas topā pakāpjas. Turklāt tas notiek ne tik daudz uz jaunā modeļa rēķina, bet gan tāpēc, ka pieaug arī iepriekšējā modeļa pārdošana,» stāsta interneta veikala 220.lv mārketinga direktore Laila Snidzāne.
«Cilvēki internetā iegādājas ļoti dažādas preces – no precēm zīdaiņiem līdz pat ļoti specifiskiem produktiem. Šī gada nogalē internetveikala 1a.lv pirktākie produkti joprojām ir mobilie telefoni, to aksesuāri, datortehnika, televizori, lielā un mazā sadzīves tehnika. Tuvojoties Ziemassvētkiem, daudzi mūsu pircēji internetā izvēlas rotaļlietas, tostarp, populāros LEGO konstruktorus,» uzsver interneta veikala 1a.lv mārketinga direktors Normunds Namnieks.
IBM radītā aplikācija ļauj ikvienam izdarīt secinājumus gan par Latvijas pircēju aktualitātēm un vajadzībām, gan uzmanīgi vērot pasaulē notiekošās tendences.
Aplikāciju IBM Watson Trend bez maksas iespējams lejupielādēt Apple App Store.