Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa

Hyundai rada auto ar trim dažādiem dzinējiem

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Ženēvas automobiļu izstādē nākamā gada marta sākumā un pēc tam arī Ņujorkas auto šovā aprīlī Hyundai demonstrēs konceptuālo Ioniq. Pašu mājās Korejā šis auto debitēs gan ātrāk - jau janvārī.

Šis pagaidām konceptuālais auto savā ziņā ir unikāls, jo Hyundai paredzējuši iespēju tam uzstādīt klasisko hibrīdiekārtu, hibrīdiekārtu, kuras baterijas var lādēt no elektrotīkla (tātad plug-in sistēmu), kā arī tīru elektropiedziņu bez iekšdedzes motora piesaistes.

Ioniq izstrādē Hyundai izmantojuši pilnīgi jaunu, viegli modelējamu platformu, jo zem vienas virsbūves ir jāpaslēpj trīs dažādi auto. Hibrīdversiju gadījumā konstruktīvās atšķirības nav lielas, savukārt, izvēloties elektroauto, hibrīdmašīnas vietā atkrīt vajadzība uzstādīt iekšdedzes motoru, tā vietā vairāk vietas atvēlot baterijām.

Foto: Hyundai

Ioniq pagaidām ir tikai konceptauto, tāpēc nav jābrīnās, ka Hyundai neuzskaita tehniskos parametrus un sērijveida mašīnām tipiskos raksturlielumus. Dizains turpretī ir novērtējams, un redzams, ka Ioniq veidots ar diezgan kupejisku profilu; acīmredzot, lai iegūtu labākus aerodinamiskās pretestības rādītājus.

«Hyundai Motor ir pieredze novatorisku un ekonomisku automobiļu ražošanā, tāpēc mēs ar prieku papildinām savu ekoloģisko automobiļu klāstu ar Ioniq. Mūsu nākotnes mobilitātes vīzijas pamatā ir izvēle ar dažādām piedziņas agregātu iespējām, kas piemērotas dažādu klientu dzīvesveidam, neupurējot ne labu dizainu, ne braukšanas prieku. Ioniq atspoguļo Hyundai Motor vīziju – mainīt priekšstatu par automobiļiem un nākotnes mobilitāti; Ioniq ir inovatīvs produkts, kas radīts ceļā uz vadošo pozīciju pasaules ekoloģisko automobiļu tirgū,» Hyundai Motor izpētes un attīstības centra vadītājs Vūns-Čul Jangs (Woong-Chul Yang).

Foto: Hyundai
Foto: Publicitātes foto
Uz augšu