Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Modes un stila ziņas: Amoralles Dītriha, Narciss Ņujorkā, G – STAR Rīgā u.c.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Laiks uzzināt jaunākos modes notikumus un skaistumkopšanas jaunumus. Uzzini, kas jauns notiek Latvijā!

Amoralle iedvesmojas no Marlēnas Dītrihas

Par godu Ziemassvētkiem un Jaunā gada svinībām Amoralle piedāvā dāvanu un svētku tērpu kolekciju, kas no šodienas pieejama zīmola jaunajā veikalā Brīvības ielā 33. Amoralle Ziemassvētku un svētku tērpu kolekcija ir tapusi, iedvesmojoties no Marlēnas Dītrihas kinematogrāfiskajiem zīda mājastērpiem. Tumši pelēkas, melnas un fuksijas krāsas zīda, šifona un tilla naktstērpi un svinību kleitas ar mežģīņu apdari, grezniem pušķiem un dabīgās kažokādas akcentiem, kā arī seksīgi un pavedinoši mežģīņu veļas komplekti izcels katras sievietes ķermeņa skaistumu, ienesot karalisku greznību guļamistabā un aristokrātisku cēlumu ikdienā un svētku reizēs.

Modes zīmols NARCISS tiek izvēlēts dalībai pop-up veikalā Ņujorkā

No 4. līdz 13. decembrim lielākais mūsdienu dizaineru globālais tīkls un vadošais modes industrijas talantu kurators Not Just A Label (NJAL) vēris durvis savam pirmajam pop-up veikalam Ņujorkā. Šajā ekskluzīvajā pop-up veikalā tiek pārdoti ievērojamāko jauno dizaineru tērpi un aksesuāri, kas tika īpaši izvēlēti atlases kārtībā. Viens no izvēlētajiem ir modes zīmols NARCISS un tā dizainere Alise Trautmane. NJAL pop-up veikalam tika izvēlētas īpašas telpas – vēsturiskā Waldorf Astoria luksusa klases viesnīca Ņujorkas centrā, kas ir leģendāra apmešanās vieta pilsētas viesiem.

Tāpat šajā viesnīcā ir notikuši tādi nozīmīgi modes notikumi kā Coty Amerikas modes kritiķu balvas pasniegšanas ceremonijas, modes galā pasākumi un pilsētas pirmās modes skates, ko savulaik izrādīja tādi modes zīmoli kā Dior, Givenchy un Balmain. Modes zīmola NARCISS dizainere Alise Trautmane: «Mums ir liels gods tikt izvēlētiem dalībai šajā Not Just A Label projektā, kas ļaus izrādīt NARCISS tērpus prestižajai Ņujorkas modes sabiedrībai. NARCISS dalība šajā pop-up veikalā ir iespējama, pateicoties manām studijām Parsons School of Design tepat Ņujorkā. Tā kā šī pilsēta ir viena no pasaules modes galvaspilsētām, šis projekts ir lielisks veids, kā paplašināt savas iespējas ASV un arī pasaules tirgū.»

Latvijas tirgū atgriežas džinsu pasaules ikona – G-STAR.

Iepirkšanās centra Sky&More konceptveikalā F&More tiks atklāts starptautiskā modes zīmola G-STAR oficiālais Q- shop, kas turpmāk piedāvās pilnas aktuālās sieviešu un vīriešu apģērbu kolekcijas, tādējādi kļūstot par vienīgo holandiešu zīmola oficiālo tirdzniecības vietu Latvijā. Jau no kompānijas pirmsākumiem zīmols nemainīgi saglabājis filozofiju: «Just the Product», kas raksturo G-Star veltīto uzmanību džinsa audumam, tā neierobežotajām variācijām un apstrādes iespējām. G-Star apģērbu modeļu iedvesma tiek smelta no militārajām formām, kur robusti audumi, kamuflāžas toņi, šķietamais raupjums un augsta izstrādājumu izturība ir galvenie raksturlielumi. Mūsdienīgais izpildījums gan vairāk liek domāt par izsmalcinātu ielas kareivi, kurš cīnās ar ikdienas pelēcību un pierāda savu pārākumu, izvēloties stilīgāko no džinsu zīmoliem.

Modes dizaineres Helen Chaude jaunās studijas atklāšana

Zīmola jaunās kolekcijas apģērbus raksturo gada siltajiem mēnešiem piemēroti koši un saulaini krāsu toņi – dzeltenais un oranžais apvienojumā ar nedaudz agresīvo melnas krokodilādas faktūru, radot īstu Baltijas eksotiku. Ne mazāk pamanāmas ir arī rūpīgi izstrādātās detaļas, sākot ar apšuvēm un apģērbus rotājošajiem elementiem līdz pat gravētajām pogām un vienotā stilistikā ieturētajām tērpu oderēm. Tomēr galvenā kolekcijas tēma izpaužas zīdā ar zīmola Helen Chaude raksturīgo apdruku – paradīzes putnu. Tāpat kā iepriekš, arī šajā kolekcijā izmantoti tikai dabīgi luksusa kategorijas audumi, kas ikvienu bikškostīmu, kleitu, jaku, kombinezonu, vesti, mēteli un svārkus padara par ko vairāk nekā tikai apģērba gabalu. Būtisks kolekcijas papildinājums šosezon ir arī oriģinālie dizaineru apavi, ko piedāvā zīmols DEL GARDI, koptēlu padarot par īstu rotaļīgas sievišķības paraugdemonstrējumu.

«Jaunā modes zīmola Helen Chaude pavasara-vasaras kolekcija spilgti iezīmē manu 25 profesionālo darba gadu un 10. zīmola pastāvēšanas gadadienas sintēzi. Man bija patiesi liels prieks atrādīt, uz ko esmu spējīga jaunajā sezonā, kā arī sagādāt skaistus svētkus gan mediju pārstāvjiem un sabiedrībā pazīstamām personībām, gan arī zīmola klientēm un, protams, sev pašai,» komentē modes dizainere Helen Chaude.

Newborn Home kolekcija vismazākajiem

Newborn Home kolekcija ietver aksesuārus, ideāli piemērotus bērnistabai, un tie lieliski papildinās istabas interjeru. Lindex kolekcijai raksturīga maigo toņu gamma, tēlainas apdrukas, piemēram, gaisa baloni, skaitļi. Kolekcija ir izgatavota no 100% ilgtspējīgiem materiāliem. Kolekcijā ietilpst arī divi gultasveļas komplekti, sedziņas, dekoratīvas kreppapīra bumbas un mīļmantiņas, piemēram, lācītis, zaķītis, kā arī dekoratīvi plakātiņi un atmiņu kārbiņa svarīgākajiem bērniņa pirmajiem dzīves gadiņiem. Kolekcija pilnībā būs pieejama veikalos no 2016.gada 2.nedēļas, lai gan jau šobrīd var pamanīt pavasara kolekciju nelielos apjomos Lindex veikalos. Iegādājoties mazuļiem kādu no trim organiskās kokvilnas komplektiem, Lindex ziedos 10% no peļņas «WaterAid» ar mērķi uzlabot ūdens resursus, higiēnas apstākļus un sanitāriju pasaules nabadzīgākajās valstīs.

essence «smaržu komplekti»

Aromāti! essence jau atkal piedāvā šā gada favorītus ar jaunajiem «smaržu komplektiem»! Līdz 2015. gada decembrim divi no vispopulārākajiem aromātiem būs pieejami ierobežota daudzuma dāvanu komplektos. Eau de toilettes aromāti tika izstrādāti sadarbībā ar starptautiski atzītiem parfimēriem un tiek prezentēti jaunos stilīga dizaina flakonos, kas gatavoti no labākajiem materiāliem, ar košām un iepriecinošām lentītēm. Konfekšu šarms! Šis aromāts ir svaigs, ar ziedu smaržu notīm, kā arī izjusts un maigs – vienkārši pasakaini! Persiks un orhideja piešķir galvenajām smaržas notīm vieglu un augļainu svaigumu, kamēr liliju, heliotropa un jasmīnu pumpuri nodrošina ziedu aromātu vidējām notīm. Vaniļas, tonkas pupiņu un muskata nianses pamata notīs piešķir šīm smaržām saldu, eksotisku noskaņu, kas padara tās jutekliskas. Jūti sirdspukstus! Šis dāvanu komplekts noteikti liks sirdij sisties straujāk. Aromāts ir ar ziedu smaržas niansēm, ar vieglu augļu aromātu un tajā pašā laikā romantisks – tik aizraujošs kā tavs pirmais randiņš! Mandarīnu, greipfrūtu, piparu un elemi sajaukums rada elpu aizraujošu saviļņojumu galvenajās smaržu notīs. Savukārt peonijas, hiacintes, rozes un persiku aromāti nodrošina vieglu smaržas piesitienu, kamēr kafijas, šokolādes, vaniļas un muskata smarža pamata notīs padara šo aromātu unikālu un juteklisku.

Vēsturiska māksla iedvesmo modi nākotnei

H&M ar lepnumu paziņo par sadarbību ar Musée des Arts Décoratifs (Dekoratīvās mākslas muzeju), kas atrodas Luvras pilī Parīzē. Jaunā H&M Conscious Exclusive kolekcija ir radīta, muzeja arhīvu iedvesmota, un tās atklāšana paredzēta 7. aprīlī vienlaikus ar izstādes Fashion forward — Three centuries of fashion (Sekojot modei — trīs modes gadsimti) atklāšanu. Kampaņas seja būs Parīzes mākslas direktore, stila speciāliste un ilgtspējas līdere Džūlija Restuāna-Ruatfelde. «Esmu pagodināta būt par šāda unikāla projekta vēstnesi. Manuprāt, ideja radīt mākslas un modes vēstures iedvesmotu kolekciju ir izcila. Īpaši tādēļ, ka tā ir radīta no inovatīviem un ilgtspējīgiem materiāliem, kas ir modes nākotne,» stāsta Džūlija. Zināma ar savu izteikti personīgo stila izjūtu, viņa vienmēr ir bezrūpīguma, ilgtspējas un modernas atturības iemiesojums. Gatavojot šo Conscious Exclusive kolekciju, dizaina komanda cieši sadarbojās ar muzeju, lai rastu iedvesmu tā modes gadsimtu kolekcijās, kā arī tādu mākslinieku darbos kā, piemēram, Gistavs Moro. Rezultātā moderni sarkanā paklāja cienīgi tērpi no burvīgās tērpu līnijas ir papildināti ar manāmu šarmu un estētisku vēstures mantojumu.

L'OCCITANE turpina iekarot Latvijas tirgu

Leģendārais un pasaulē plaši iecienītais dabīgo ādas kopšanas produktu ražotājs L’OCCITANE strauji turpina iekarot vietējo tirgu, šā gada decembrī atklājot nu jau otro zīmola pilnizmēra veikalu vienā no Rīgas vadošajiem tirdzniecības centriem Galerija Centrs. Kā zināms, franču kopjošās kosmētikas zīmola L'OCCITANE produkcija tiek ražota Provansā, kur smaržīgie lavandas lauki nepārtraukti atgādina par šā reģiona dabas bagātībām. Produktu formulās šīs sastāvdaļas tiek izmantotas ideālā koncentrācijā – uzņēmums sistemātiski dod priekšroku dabīgām sastāvdaļām un lieto tās vienmēr, kad tas iespējams, tāpat neizmirstot arī par vienkāršu produktu dizainu un iepakojumu, kas radīts provansiešu stilā. Egoistei patīk īpašā L’occitane & Pierre Hermé produktu kolekcija. Pjēra Hermesa, Haute Pâtisserie konditorejas radītāja, skatījumā kontrasti kļūst par līdzībām, kad viņš jasmīnu sajauc kopā ar salmeni un neroli. Neviens, izņemot viņu, nespēja iedomāties arī tādu kombināciju kā greipfrūtu un rabarberu ar krustnagliņām un šķipsnu muskatrieksta, kas ir apvienoti greznā aromātā gan vīriešiem, gan arī sievietēm.

Stilīga tendence Latvijas slavenību vidū — Celebrity box

«Сelebrity box ir jauns, unikāls projekts, kas dod iespēju interesantām un ievērības cienīgām precēm un pakalpojumiem nonākt veiksmīgu Latvijas iedzīvotāju rokās,» norāda projekta Celebrity box direktore un sabiedrisko attiecību aģentūras A. W. Olsen & Partners partnere Olga Kazaka. Par Celebrity box pirmā laidiena galveno piedāvājumu kļuva galdiņu rezervēšanas restorānos bezmaksas pakalpojums GetTable.lv, kas gandrīz momentāni apstiprina rezervējumu ar īsziņu. GetTable.lv kastes saņēmējiem piešķīra VIP kartes. Vēl šajā Celebrity box laidienā saņēmēji atrada oriģinālo projekta «Paaudzes» fotoalbumu, kā arī tā autora, fotogrāfa Māra Kiseļova dāvanu karti. Latvijas dekora dizaina elementu un stilierīču aksesuāru ražotājs KINLEAVES projektam pievienoja krūzīšu paliktņus ar senlatviešu zīmēm, bet radošā kulinārijas studija JuJuBe Confections — savus jaunos maršmelovus. Turklāt varēs Ziedu sētā pasūtīt īpašus pušķus, ar kuriem šis salons ir sevišķi slavens rīdzinieku vidū.

Greznas sievišķības iemiesotais zīmols Sensonel

Sensonel ir neatkarīgs luksusa juvelierizstrādājumu zīmols no Rīgas. Tā piedāvātie juvelierizstrādājumi ir rūpīgs roku darbs, ko papildina izsmalcināta apdare ar labākās kvalitātes dārgakmeņiem un augstvērtīgākajiem metāliem. Katrs darinājums no zīmola kolekcijām ir radīts, pievēršot maksimālu uzmanību detaļām un lielāko aizrautību nezūdošas elegances izveidē. Sensonel, tāpat kā citas brīnišķīgas lietas, sākas ar sajūtu – grandiozu ideju, kas ir pamatā šīm valdzinoši spožajām un elegantajām juvelierizstrādājumu kolekcijām, kas radītas, iedvesmojoties no pasaules jutekliskajām sievietēm, kuras ir apveltītas ar magnētisku pievilcību un vienmēr paļaujas uz savu skaistuma izjūtu.

Munio Candela sojas vaska sveces garīgi spēcīgiem mirkļiem

Atdot cilvēkiem dabas spēku, no kura visi reiz esam cēlušies, bet mūsdienu laikmetā pazaudējuši. Vairot gaismu un siltumu, ko izstaro sveces ar stāstu. Ar tik vienkāršu un godīgu misiju 2008. gadā Ieva Dexter un Elīna Čīma radīja savu zīmolu Munio Candela un pirmo sveču līniju. Munio Candela tulkojumā no latīņu valodas nozīmē «garīgi spēcīgākā svece». Katra svece ir rūpīgs un mīļš roku darbs, izmantojot tikai 100% dabīgu sojas vasku un aromātus. Latvijas meistaru izauklētām, svecēm piemīt arī augstas dizainiskās īpašības. Katru līniju raksturo īpaši tai radīts sveču un ietvaru dizains. Sveču estētiku turpina iepakojums, kas ražots no pārstrādāta kartona. World Packaging Organization to atzinusi par labāko iepakojumu pasaulē (Grand Prix, 2010). Munio Candela ir sveces, kas katram ļauj būt viņam pašam. Romantiķim, kurš atmiņās grib atgriezties vasaras brīvdienās laukos. Radošai dvēselei, kas meklē jaunu izaicinājumu. Vai aizņemtam uzņēmējam, kurš, noguris no pilsētas straujajiem apgriezieniem, ilgojas pēc garīgas uzlādēšanās vienatnē. Munio Candela ir iespēja jebkurā brīdī sajusties ziedošas pļavas vai saulaina meža ieskautam. Un izbaudīt, kā sveces siltums iekļūst sirdī un sasilda no iekšpuses. Sveces iespējams iegādāties Munio Candela studijā Andrejostas ielā 4a vai veikalos «Rija», «Popup Store», «Pienene», «Taste Latvia», un «Sky».

Krāsainie Ziemassvētki kopā ar daudzveidīgo zīmola LUSH produkciju

Šoziem kosmētikas zīmols LUSH mudina sekot tīras iztēles pasaulē, ko piepilda inovāciju miriādes. Šī jaunā svaigo Ziemassvētku produktu kolekcija, no vannas bumbām un dušas želejām līdz ar rokām izgatavotām dāvanām, noteikti rosinās tavu fantāziju un aizraus ar satriecošiem efektiem arī tagad, kad līdz baltajiem svētkiem vēl nedaudz jāpaciešas. Visi kolekcijas produkti, kā ierasts, ir veģetāri un nav pārbaudīti uz dzīvniekiem. Visas izejvielas un ēteriskās eļļas ir iegūtas ētiskā veidā. Kur vien iespējams, produkti ir ražoti cietā veidā, lai samazinātu konservantu un lieka iepakojuma vajadzību, jo īpaši tas ir būtiski Ziemassvētku laikā, kad valda dāvanu dāvināšanas trakums. Tu vari būt drošs, zinot, ka iepakojums ir otrreiz pārstrādāts un pārstrādājams, ietinamie papīri un auklas ir iegūtas no kopienu projektiem visā pasaulē un atkārtoti izmantojamie lakati ir ražoti no otrreiz pārstrādātiem pudeļu vāciņiem vai uzdrukāti uz organiskās kokvilnas.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu