Laiks uzzināt jaunākos modes notikumus un skaistumkopšanas jaunumus. Uzzini, kas jauns notiek Latvijā!
Modes un stila ziņas: Amoralles Dītriha, Narciss Ņujorkā, G – STAR Rīgā u.c.
Amoralle iedvesmojas no Marlēnas Dītrihas
Par godu Ziemassvētkiem un Jaunā gada svinībām Amoralle piedāvā dāvanu un svētku tērpu kolekciju, kas no šodienas pieejama zīmola jaunajā veikalā Brīvības ielā 33. Amoralle Ziemassvētku un svētku tērpu kolekcija ir tapusi, iedvesmojoties no Marlēnas Dītrihas kinematogrāfiskajiem zīda mājastērpiem. Tumši pelēkas, melnas un fuksijas krāsas zīda, šifona un tilla naktstērpi un svinību kleitas ar mežģīņu apdari, grezniem pušķiem un dabīgās kažokādas akcentiem, kā arī seksīgi un pavedinoši mežģīņu veļas komplekti izcels katras sievietes ķermeņa skaistumu, ienesot karalisku greznību guļamistabā un aristokrātisku cēlumu ikdienā un svētku reizēs.
Modes zīmols NARCISS tiek izvēlēts dalībai pop-up veikalā Ņujorkā
No 4. līdz 13. decembrim lielākais mūsdienu dizaineru globālais tīkls un vadošais modes industrijas talantu kurators Not Just A Label (NJAL) vēris durvis savam pirmajam pop-up veikalam Ņujorkā. Šajā ekskluzīvajā pop-up veikalā tiek pārdoti ievērojamāko jauno dizaineru tērpi un aksesuāri, kas tika īpaši izvēlēti atlases kārtībā. Viens no izvēlētajiem ir modes zīmols NARCISS un tā dizainere Alise Trautmane. NJAL pop-up veikalam tika izvēlētas īpašas telpas – vēsturiskā Waldorf Astoria luksusa klases viesnīca Ņujorkas centrā, kas ir leģendāra apmešanās vieta pilsētas viesiem.
Tāpat šajā viesnīcā ir notikuši tādi nozīmīgi modes notikumi kā Coty Amerikas modes kritiķu balvas pasniegšanas ceremonijas, modes galā pasākumi un pilsētas pirmās modes skates, ko savulaik izrādīja tādi modes zīmoli kā Dior, Givenchy un Balmain. Modes zīmola NARCISS dizainere Alise Trautmane: «Mums ir liels gods tikt izvēlētiem dalībai šajā Not Just A Label projektā, kas ļaus izrādīt NARCISS tērpus prestižajai Ņujorkas modes sabiedrībai. NARCISS dalība šajā pop-up veikalā ir iespējama, pateicoties manām studijām Parsons School of Design tepat Ņujorkā. Tā kā šī pilsēta ir viena no pasaules modes galvaspilsētām, šis projekts ir lielisks veids, kā paplašināt savas iespējas ASV un arī pasaules tirgū.»
Latvijas tirgū atgriežas džinsu pasaules ikona – G-STAR.
Iepirkšanās centra Sky&More konceptveikalā F&More tiks atklāts starptautiskā modes zīmola G-STAR oficiālais Q- shop, kas turpmāk piedāvās pilnas aktuālās sieviešu un vīriešu apģērbu kolekcijas, tādējādi kļūstot par vienīgo holandiešu zīmola oficiālo tirdzniecības vietu Latvijā. Jau no kompānijas pirmsākumiem zīmols nemainīgi saglabājis filozofiju: «Just the Product», kas raksturo G-Star veltīto uzmanību džinsa audumam, tā neierobežotajām variācijām un apstrādes iespējām. G-Star apģērbu modeļu iedvesma tiek smelta no militārajām formām, kur robusti audumi, kamuflāžas toņi, šķietamais raupjums un augsta izstrādājumu izturība ir galvenie raksturlielumi. Mūsdienīgais izpildījums gan vairāk liek domāt par izsmalcinātu ielas kareivi, kurš cīnās ar ikdienas pelēcību un pierāda savu pārākumu, izvēloties stilīgāko no džinsu zīmoliem.
Modes dizaineres Helen Chaude jaunās studijas atklāšana
Zīmola jaunās kolekcijas apģērbus raksturo gada siltajiem mēnešiem piemēroti koši un saulaini krāsu toņi – dzeltenais un oranžais apvienojumā ar nedaudz agresīvo melnas krokodilādas faktūru, radot īstu Baltijas eksotiku. Ne mazāk pamanāmas ir arī rūpīgi izstrādātās detaļas, sākot ar apšuvēm un apģērbus rotājošajiem elementiem līdz pat gravētajām pogām un vienotā stilistikā ieturētajām tērpu oderēm. Tomēr galvenā kolekcijas tēma izpaužas zīdā ar zīmola Helen Chaude raksturīgo apdruku – paradīzes putnu. Tāpat kā iepriekš, arī šajā kolekcijā izmantoti tikai dabīgi luksusa kategorijas audumi, kas ikvienu bikškostīmu, kleitu, jaku, kombinezonu, vesti, mēteli un svārkus padara par ko vairāk nekā tikai apģērba gabalu. Būtisks kolekcijas papildinājums šosezon ir arī oriģinālie dizaineru apavi, ko piedāvā zīmols DEL GARDI, koptēlu padarot par īstu rotaļīgas sievišķības paraugdemonstrējumu.
«Jaunā modes zīmola Helen Chaude pavasara-vasaras kolekcija spilgti iezīmē manu 25 profesionālo darba gadu un 10. zīmola pastāvēšanas gadadienas sintēzi. Man bija patiesi liels prieks atrādīt, uz ko esmu spējīga jaunajā sezonā, kā arī sagādāt skaistus svētkus gan mediju pārstāvjiem un sabiedrībā pazīstamām personībām, gan arī zīmola klientēm un, protams, sev pašai,» komentē modes dizainere Helen Chaude.
Newborn Home kolekcija vismazākajiem
Newborn Home kolekcija ietver aksesuārus, ideāli piemērotus bērnistabai, un tie lieliski papildinās istabas interjeru. Lindex kolekcijai raksturīga maigo toņu gamma, tēlainas apdrukas, piemēram, gaisa baloni, skaitļi. Kolekcija ir izgatavota no 100% ilgtspējīgiem materiāliem. Kolekcijā ietilpst arī divi gultasveļas komplekti, sedziņas, dekoratīvas kreppapīra bumbas un mīļmantiņas, piemēram, lācītis, zaķītis, kā arī dekoratīvi plakātiņi un atmiņu kārbiņa svarīgākajiem bērniņa pirmajiem dzīves gadiņiem. Kolekcija pilnībā būs pieejama veikalos no 2016.gada 2.nedēļas, lai gan jau šobrīd var pamanīt pavasara kolekciju nelielos apjomos Lindex veikalos. Iegādājoties mazuļiem kādu no trim organiskās kokvilnas komplektiem, Lindex ziedos 10% no peļņas «WaterAid» ar mērķi uzlabot ūdens resursus, higiēnas apstākļus un sanitāriju pasaules nabadzīgākajās valstīs.
essence «smaržu komplekti»
Vēsturiska māksla iedvesmo modi nākotnei
H&M ar lepnumu paziņo par sadarbību ar Musée des Arts Décoratifs (Dekoratīvās mākslas muzeju), kas atrodas Luvras pilī Parīzē. Jaunā H&M Conscious Exclusive kolekcija ir radīta, muzeja arhīvu iedvesmota, un tās atklāšana paredzēta 7. aprīlī vienlaikus ar izstādes Fashion forward — Three centuries of fashion (Sekojot modei — trīs modes gadsimti) atklāšanu. Kampaņas seja būs Parīzes mākslas direktore, stila speciāliste un ilgtspējas līdere Džūlija Restuāna-Ruatfelde. «Esmu pagodināta būt par šāda unikāla projekta vēstnesi. Manuprāt, ideja radīt mākslas un modes vēstures iedvesmotu kolekciju ir izcila. Īpaši tādēļ, ka tā ir radīta no inovatīviem un ilgtspējīgiem materiāliem, kas ir modes nākotne,» stāsta Džūlija. Zināma ar savu izteikti personīgo stila izjūtu, viņa vienmēr ir bezrūpīguma, ilgtspējas un modernas atturības iemiesojums. Gatavojot šo Conscious Exclusive kolekciju, dizaina komanda cieši sadarbojās ar muzeju, lai rastu iedvesmu tā modes gadsimtu kolekcijās, kā arī tādu mākslinieku darbos kā, piemēram, Gistavs Moro. Rezultātā moderni sarkanā paklāja cienīgi tērpi no burvīgās tērpu līnijas ir papildināti ar manāmu šarmu un estētisku vēstures mantojumu.
L'OCCITANE turpina iekarot Latvijas tirgu
Leģendārais un pasaulē plaši iecienītais dabīgo ādas kopšanas produktu ražotājs L’OCCITANE strauji turpina iekarot vietējo tirgu, šā gada decembrī atklājot nu jau otro zīmola pilnizmēra veikalu vienā no Rīgas vadošajiem tirdzniecības centriem Galerija Centrs. Kā zināms, franču kopjošās kosmētikas zīmola L'OCCITANE produkcija tiek ražota Provansā, kur smaržīgie lavandas lauki nepārtraukti atgādina par šā reģiona dabas bagātībām. Produktu formulās šīs sastāvdaļas tiek izmantotas ideālā koncentrācijā – uzņēmums sistemātiski dod priekšroku dabīgām sastāvdaļām un lieto tās vienmēr, kad tas iespējams, tāpat neizmirstot arī par vienkāršu produktu dizainu un iepakojumu, kas radīts provansiešu stilā. Egoistei patīk īpašā L’occitane & Pierre Hermé produktu kolekcija. Pjēra Hermesa, Haute Pâtisserie konditorejas radītāja, skatījumā kontrasti kļūst par līdzībām, kad viņš jasmīnu sajauc kopā ar salmeni un neroli. Neviens, izņemot viņu, nespēja iedomāties arī tādu kombināciju kā greipfrūtu un rabarberu ar krustnagliņām un šķipsnu muskatrieksta, kas ir apvienoti greznā aromātā gan vīriešiem, gan arī sievietēm.
Stilīga tendence Latvijas slavenību vidū — Celebrity box
Greznas sievišķības iemiesotais zīmols Sensonel
Munio Candela sojas vaska sveces garīgi spēcīgiem mirkļiem
Krāsainie Ziemassvētki kopā ar daudzveidīgo zīmola LUSH produkciju
Šoziem kosmētikas zīmols LUSH mudina sekot tīras iztēles pasaulē, ko piepilda inovāciju miriādes. Šī jaunā svaigo Ziemassvētku produktu kolekcija, no vannas bumbām un dušas želejām līdz ar rokām izgatavotām dāvanām, noteikti rosinās tavu fantāziju un aizraus ar satriecošiem efektiem arī tagad, kad līdz baltajiem svētkiem vēl nedaudz jāpaciešas. Visi kolekcijas produkti, kā ierasts, ir veģetāri un nav pārbaudīti uz dzīvniekiem. Visas izejvielas un ēteriskās eļļas ir iegūtas ētiskā veidā. Kur vien iespējams, produkti ir ražoti cietā veidā, lai samazinātu konservantu un lieka iepakojuma vajadzību, jo īpaši tas ir būtiski Ziemassvētku laikā, kad valda dāvanu dāvināšanas trakums. Tu vari būt drošs, zinot, ka iepakojums ir otrreiz pārstrādāts un pārstrādājams, ietinamie papīri un auklas ir iegūtas no kopienu projektiem visā pasaulē un atkārtoti izmantojamie lakati ir ražoti no otrreiz pārstrādātiem pudeļu vāciņiem vai uzdrukāti uz organiskās kokvilnas.