Vācu auto tūninga un dizaina ateljē Mansory speciālisti ir izstrādājuši uzlabojumu kompleksu Mercedes-Benz S 63 AMG kupejai.
1000 zirgspēku Mercedes-Benz kupeja no Mansory
Automobilis, kam teorētiski jau bāzes izpildījumā vajadzētu apmierināt vairuma pircēju vajadzības, Mansory darbnīcās ir ieguvis ne tikai speciāli pielāgotu virsbūves detaļu kopumu, bet arī vairākas dzinēja tūninga programmas. No tām ekstrēmākā piedāvā jaudu pacelt līdz 1000 zirgspēkiem no sākotnējiem 585 ZS, ko sniedz 5,5 litru V8 biturbo motors.
Uzskrūvētā kupejas ārējā dizaina izmaiņas panāktas ar jaunu virsbūves paneļu palīdzību. Tie ir no oglekļa šķiedras izgatavotas priekšējā bampera uzlikas, motora pārsega ventilācijas lūkas, ventilācijas elementi uz priekšējiem spārniem, sliekšņu uzlikas, krietni vien citādāks aizmugurējais bampers ar sarežģītiem izgriezumiem un visbeidzot arī antispārns, kāda sērijveida mašīnai nav.
Bez tā Mansory piedāvā ar pneimopiekares palīdzību S 63 AMG klīrensu pazemināt par 30 milimetriem, kā arī uzstādīt 22 collu diskus ar Vredestein riepām, kuru izmērs priekšā ir 255/30, bet aizmugurē - 295/25.
5,5 litru biturbo motoram iespējami četri tūninga līmeņi. Proti, atkarībā no pircēja vēlmēm jaudu iespējams pacelt līdz 720, 800, 900 vai apaļiem tūkstoš zirgspēkiem. Ja pircējs izvēlēsies pēdējo variantu, motora griezes momentu nāksies elektroniski ierobežot pie 1400 Nm. Lielās, divas tonnas smagās kupejas paātrinājums līdz 100 km/h karstākajā versijā ilgs tikai 3,9 sekundes, savukārt maksimālais ātrums būs 300 km/h. Lieki piebilst, ka pie šīs atzīmes nostrādās elektroniskais ierobežotājs, nevis motora tehniskās iespējas.
To, cik S 63 AMG Coupe tūninga programma maksās, Mansory pagaidām neatklāj.
Var atzīmēt, ka septembra vidū Frankfurtes auto šovā Mansory parādīja arī īpašu Melnās sērijas (Black Edition) S 63 AMG kupeju. Tehniskā ziņā būtiskākā atšķirība ir tā, ka Black Edition modelim ir pieejama tikai viena dzinēja tūninga programma (līdz 1000 zirgspēkiem), taču, domājams, potenciālais pircējs par to nebēdās, jo auto virsbūve ir pilnībā izgatavota no oglekļa šķiedras, attiecīgi sver ievērojami mazāk un dod iespēju 100 km/h sasniegt 3,2 sekundēs.