Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Apokaliptiskā G klase Brabus izpildījumā brauc uz Frankfurti

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Brabus

Ja nu tuvākajā laikā sāktu īstenoties apokaliptiskais scenārijs, tad piemērotākais auto bēgšanai uz drošākiem reģioniem būtu nevis kāds hiperauto, bet gan kārtīgs apvidus automobilis.

Vienu no tādiem auto - G 500 4x4² - piedāvā Mercedes-Benz. No rūpnīcas tas apgādāts ar AMG jauno 4 litru V8 biturbo motoru, kurš attīsta 422 zirgspēkus un teorētiski būtu pietiekams jebkādos apstākļos. Tomēr Botropā bāzētais tūninga uzņēmums Brabus ir citās domās, tādēļ uzbūvējuši un Frankfurtes auto šovā nogādājuši G 500 4x4² ar apaļiem 500 zirgspēkiem.

Brabus to panāk, mainot dzinēja vadības bloka iestatījumus un līdz ar to turbokompresoru un degvielas iesmidzināšanas sistēmas parametrus. Rezultātā līdz ar jaudas kāpumu, līdz 710 ņūtonmetriem pieaug arī griezes moments un tas ir nemainīgi augsts apgriezienu diapazonā no 2250 līdz 4250 apgr./min. Jaudas maksimālā vērtība tikmēr tiek sasniegta pie 5600 apgr./min.

Brabus tūninga programmā ir G klase ar 6 litru motoru, kura spēj 100 km/h sasniegt 4 sekundēs. G 500 4x4² nav tik dinamisks, taču

automobilim, kura galvenā sūtība ir braukt apvidū, arī sprints 6,9 sekundēs nav slikts rādītājs.

Brabus G 500 4x4² maksimālais ātrums ir 210 km/h. Kā norāda auto motor und sport, protams, varētu vairāk, taču sarežģītiem bezceļiem domātā piekare un piedziņas mezgli ir jātaupa. Jāsargā ir arī kaimiņu ausis, tāpēc auto ir apgādāts ar speciāliem vārstiem izplūdes sistēmā, lai ar vienas pogas nospiešanu varētu pārslēgties no ellīgi dusmīgās rēkoņas uz daudz klusākiem toņiem.

Eksterjera dizaina izmaiņas ir pieticīgas, vien jauni bamperi un pulēts motora aizsargs no apakšas, tonēti lukturu ietvari, LED virtenītes zem gaisa ieplūdes atverēm un oglekļa šķiedras uzlika uz motora pārsega Brabus G 500 4x4² atšķir no Mercedes-Benz līdzinieka. Salonā modifikācijas ir lielākas - automobilim ir jauna apdare ar stepētu ādu, alkantaras griestu apšuvums, virkne paneļu un detaļu ir aizstātas ar oglekļa šķiedras analogiem.

Nobeigumā jāpiezīmē, ka lēts šis auto nav.

Šova modelis, kas aplūkojams Brabus stendā Frankfurtē, novērtēts ar 342 660,50 eiro,

Mercedes G 500 4x4² bāzes cena tikmēr ir 191 980 eiro.

Foto: Brabus
Uz augšu