Vācu tūninga ateljē Brabus, kura būvēto automobiļu kvalitātes dēļ tas pat ir izpelnījies Vācijas institūciju atzinību un tiek uzskatīts par autobūves uzņēmumu, Frankfurtes auto šovam sagatavojis īpaši karstu Mercedes-Benz G klasi.
Brabus Frankfurtē prezentēs 850 zirgspēku G klasi
Automobilis ar intriģējošo nosaukumu BRABUS 850 6.0 Biturbo WIDESTAR būtībā ir pārbūvēts G 63 AMG apvidnieks, kuram pirmām kārtām ir ievērojami jaudīgāks motors. Spēka agregāta bāze aizvien ir 5,5 litru V8 dzinējs, taču tam ir jauna gaisa pievades sistēma, jaunas, lielākām slodzēm piemērotas «iekšas» un darba tilpums palielināts no 5461 cm3 līdz 5912 cm3. Papildus tam standarta turbokompresori aizstāti ar lielākām turbīnām un tiem pielāgotu izplūdes sistēmu. Tās noslēdzošajā sekcijā ir speciāli, elektroniski kontrolējami vārsti, ar kuru palīdzību Sport režīmā BRABUS 850 6.0 Biturbo WIDESTAR kļūst par skaļi rēcošu mežoni, bet «coming home» režīmā dod iespēju mājās pārrasties salīdzinoši nemanāmi.
Tā rezultātā motors, kas līdz šim bijis sastopams tikai Brabus tūnētajos CLS, E, SL un S klases modeļos, attīsta iespaidīgus 850 zirgspēkus, turklāt jau pie salīdzinoši zemiem apgriezieniem – 5400 apgr./min. Maksimālais griezes moments tikmēr ir 1450 Nm, un tos dzinējs sniedz apgriezienu koridorā starp 2500 un 4500 rpm.
Motora vilkme caur 7 pakāpju automātisko pārnesumkārbu tiek novadīta pilnpiedziņas sistēmai, un tas ir viens no atslēgas punktiem, kāpēc dinamikas ziņā šī
konkrētā G klase vairāk līdzinās ielas sporta mašīnai, nevis apvidniekam.
Proti, lai arī auto sver 2550 kilogramus, 100 km/h auto sasniedz apaļās 4 sekundēs. Daļa no dzinēja tūninga ir tā dēvētā Vmax bloka uzstādīšana, tādēļ maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 260 km/h. Kā norāda Brabus, tas tiek darīts riepu taupīšanas nolūkā. Un tās ir īpašas - BRABUS Monoblock «PLATINUM EDITION» diskiem uzautas 305/35 R 23 izmēra riepas, ko piegādā Continental, Pirelli vai YOKOHAMA. Papildus tam tūnētais auto iegūst regulējamu balstiekārtu ar diviem iestatījumiem un automātisku pašregulāciju, kas atkarīga no vadītāja braukšanas stila. Ārējā dizainā būtisku izmaiņu nav, vien jauni LED dienas gaitas lukturi un radiatora režģis.
Savu roku BRABUS 850 6.0 Biturbo WIDESTAR tapšanā pielikuši arī speciālisti interjera iekārtošanas lietās. Salona apdarē Brabus meistari izmantojuši augstas kvalitātes ādu un alkantaras materiālu.
Aizmugurē ir iebūvēti divi atsevišķi apsildāmi, ventilējami un regulējami sēdekļi no S klases,
bet virs centrālā tuneļa starp tiem iebūvēta speciāla konsole, kurā iebūvēti elektriski izbīdāmi galdiņi abiem pasažieriem, iPhone 6 lādēšanas stacija, USB ligzdas un 12 voltu ligzdas, kā arī ledusskapītis. Ar alkantaru apšūtajos griestos tikmēr ir iestrādāts atvāžams 15,6 collu ekrāns.
Ja nu kādu potenciālo pircēju tas tik tiešām interesē, tūnētā G klase saskaņā ar Brabus informāciju pilsētā tērē 17,2 l/100 km, uz šosejas - 11,8 l/100 km, savukārt vidēji kombinētā ciklā - 13,8 l/100 km. CO2 izmešu daudzums ir 322 g/km.