Skolēniem pavasarī būs daudz vairāk pārbaudes darbu (27)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: ITAR-TASS/ScanPix

2014./2015.mācību gadā plānots izstrādāt vairākus jaunus diagnosticējošos darbus. Kā preses konferencē stāstīja Valsts izglītības satura centra (VISC) vadītājs Guntis Vasiļevskis, plānots izstrādāt diagnosticējošos darbus matemātikā 8.klasei un dabaszinātnēs 9.klasei.

To īstenošana plānota 2015.gada februārī.

Diagnosticējošie darbi, kā ierasts, paredzēti arī trešās un sestās klases skolēniem. Tie varētu norisināties nākamā gada februārī, martā.

Vasiļevsksis norādīja, ka šajā mācību gadā tiks rosinātas diskusijas arī par centralizētā fizikas, ķīmijas un dabaszinību piloteksāmena projekta programmu un saturu.

Tāpat VISC plāno ar jauno mācību gadu skolās iedzīvināt Latvijas valsts svētkus, atzīmējamās un atceres dienas un iesaistīt skolēnus nozīmīgu sabiedriskās un kultūras dzīves notikumu aktivitātēs.

Īpašu uzmanību plānots pievērst Baltijas ceļa 25.gadadienai, XI Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkiem 2015.gada 6.-12.jūlijā, Aspazijas un Raiņa 150 gadu atcerei 2015.gadā.

Iecerēs paredzēts īstenot pasākumus ģimenes, dzimtas, novada/pilsētas un valsts piederības stiprināšanai un patriotisma veicināšanai, kopt skolas tradīcijas un kultūrvidi, kā arī radīt iespējas skolēniem aktīvi iesaistīties Latvijas skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku procesā, tradīcijas saglabāšanā un kultūrvēsturiskā mantojuma un kultūras vērtību apgūšanā.

VISC nākamajā mācību gadā arī apņemas pilnveidot skolēnu izpratni par veselības un cilvēkdrošības jautājumiem, savstarpējo attiecību kultūru, attīstot cieņpilnu attieksmi pret sevi un citiem, kā arī atbildīgu rīcību ikdienas situācijās.

Plānots aktualizēt skolas iekšējās kārtības noteikumus skolas vides uzlabošanai, attīstīt skolēnos laika plānošanas prasmes un uzņēmējspējas, īstenot atbalsta pasākumus iekļaujošai un pozitīvai uzvedībai, kā arī izglītot par dažādu atkarību riskiem, tostarp par psihoaktīvo vielu lietošanas sekām.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu