Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Restorāna tīrītāju sparīgā darbošanās sanikno apmeklētājus

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET lasītājs

Vai restorānā logu tīrīšana būtu jāveic tad, kad tajā ir apmeklētāji, kuriem traucē tīrīšanas līdzekļu smaka? Tādu jautājumu var uzdot par TVNET lasītājas Ritas piedzīvoto situāciju Saldū. Savukārt restorāna pārstāve solīja, ka nākotnē šādus tīrīšanas darbus centīsies organizēt ārpus restorānu darba laika.

TVNET lasītāja Rita 2. augustā rakstīja: "Lieta tāda ka Saldū "Hesburgerā" izdomājām iekost. Tad ieradās četri vīrieši kombinezonos un bruņojušies ar birstēm, lupatām. Neņemot vērā, ka apmeklētāji mielojas pie galdiņiem, lika vaļu tīrībai.

Salēca uz palodzēm, tīrīja logus ar ķīmijas piejaukumiem, bija «ļoti» gardi. Smaka tiešām bija nejauka."

Lasītāja apgalvoja, ka ēdāji aizrādīja darbiniekiem: «Aizrādījām, bet neviens nereaģēja. Izlikās, ka neko nedzird. Tad jau ko tur vairāk runāt - paēdām un braucām prom. Patīkami jau nebija. Citi cilvēki palika ēst, citi gāja prom."

Foto: TVNET lasītājs

Darbinieki nemaz neesot zinājuši par problēmu

Savukārt Saldus restorāna pārstāve TVNET skaidroja, ka tīrīšanu veica citas firmas darbinieki, kas ierodas reizi gadā un notīra logus.

Restorāna darbinieki neesot zinājuši, ka tīrītāju darbības traucējušas klientiem. Ja darbinieki to būtu zinājuši, viņi būtu aizrādījuši tīrītājiem.

Arī iepriekš no restorāna apmeklētājiem nav saņemtas sūdzības, ka logu tīrītāji traucē ēšanu. Iespējams, šoreiz ķīmijas smarža aizgājusi līdz kādam apmeklētājam.

Centīsies tīrīt ārpus darba laika

Savukārt "Hesburger" attīstības direktore Baltijas valstīs Ieva Salmela TVNET skaidroja, ka 30.jūlijā ap plkst. 20:00 "Hesburger" restorānā Saldū tika veikta restorāna logu tīrīšana.

"Mums rūp mūsu klientu labsajūta, apmeklējot "Hesburger" restorānus, tāpēc regulāri veicam dažādus telpu uzkopšanas darbus. Tā kā tīrīšanas darbi tika veikti darba dienas noslēgumā, kad apmeklētāju šajā restorānā nav daudz, uzskatījām, ka mūsu klientiem tas neērtības nesagādās.

Foto: TVNET lasītājs

Mēs atvainojamies klientei, kurai nācies piedzīvot nepatīkamu restorāna apmeklējumu šo tīrīšanas darbu dēļ, un aicinām ar mums sazināties personīgi, rakstot e-pastu uz informācija@hesburger.fi, lai mēs varētu vienoties par kompensācijas saņemšanu. Nākotnē šādus tīrīšanas darbus centīsimies organizēt ārpus restorānu darba laika."

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu