/nginx/o/2018/07/15/9644324t1h7fd1.jpg)
Iznākušas pāris jaukas grāmatas, kas izteikti spēj trenēt tavu pašapziņu!
Iznākušas pāris jaukas grāmatas, kas izteikti spēj trenēt tavu pašapziņu!
Gudrās rīcības māksla
Latvijas lasītājiem jau pazīstamā grāmata «Skaidrās domāšanas māksla» līdz šim pārdota vairāk nekā 300 000 eksemplāru tirāžā un vairākus gadus dižojas vācu bestselleru sarakstu augšgalā. Neskaitāmi lasītāji apbrīno Rolfa Dobelli atjautīgās pārdomas par biežākajām domāšanas kļūdām. Tomēr, pat ņemot vērā Dobelli ieteikumus skaidrai domāšanai, vēl nav garantijas, ka viss dzīvē ies gludi. Izrādās - ceļā no domāšanas uz rīcību slēpjas jauni slazdi. Laimīgā kārtā tos var apiet. Ja zina, KĀ - un to Rolfs Dobelli atklāj grāmatā «Gudrās rīcības māksla».
52 nodaļās autors rāda,
Rolfs Dobelli dod lasītājiem iespēju neklīst pa maldu ceļiem, bet mācīties no citu laipni pieļautajām kļūdām.
Domājiet skaidri un rīkojieties gudri!
Grāmata, kas palīdz noteikt savu psiholoģisko inteliģenci – «PSY-Q»
Jāņa Rozes apgāds
Grāmata – aicinājums mīlēt nepilnīgo un nebaidīties no kļūdām
Zvaigzne ABC
«Noķert uz āķa»
Nira Eijala, Raiens Hūvers/Zvaigzne ABC
Āķa modelis izskaidro,
- kāpēc dažu zīmolu produktiem izdodas piesaistīt mūsu uzmanību, savukārt citi tā arī paliek nepamanīti,
- kāpēc attiecībā uz dažiem produktiem mums izstrādājas pieradums,
- kas jāņem vērā, lai izstrādātu veiksmīgu produktu un patērētājs to izvēlētos atkal un atkal, taču uzņēmumam nebūtu jātērē daudz līdzekļu reklāmai vai agresīvam mārketingam.
«Āķa modelis» ir četru stadiju process, ko ražotāji izmanto paradumu veidošanā. Eijals skaidro – «āķi» savieno lietotāja problēmu ar ražotāja risinājumu pietiekami bieži, lai izveidotu paradumu. Un tieši paradumam ir vitāli svarīga nozīme daudzu produktu veiksmē, jo par patērētāja uzmanību sacenšas tik daudzi ārējie stimuli, ka patērētājs ir «jāuzsēdina uz āķa», lai noturētu viņa uzmanību un radītu vēlmi atgriezties pie konkrētā produkta. Ja tas izdodas, patērētājs atgriežas atkal un atkal, un uzņēmumam nav jātērē daudz līdzekļu reklāmai vai agresīvam mārketingam. Grāmatas autors uzsver: par produktu ir jādomā kā par vitamīniem un pretsāpju līdzekli. Proti, produkts ir veiksmīgs tad, ja tirgū piedāvā inovatīvu risinājumu un atrisina kādu patērētāja problēmu, līdzīgi kā pretsāpju līdzeklis, taču ilgtermiņā rada atkarību un ir kā tonizējošs vitamīnu kokteilis, no kura ir grūti šķirties. «Noķert uz āķa» var lasīt gan kā ceļvedi, kā izveidot produktu, kuru cilvēki vienkārši nespēj nolikt malā, gan kā grāmatu, kura atklāj, kā lielāki un mazāki uzņēmumi cenšas ar mums manipulēt. Nirs Eijals saistošā veidā parāda ne vien to, kā tiekam pakļauti zīmoliem, bet kā jebkuram uzņēmumam vajadzētu domāt par saviem produktiem no to izstrādes pirmsākumiem. Grāmata būs saistoša lasāmviela tehnoloģiju jomas speciālistiem, spēļu un lietojumprogrammu izstrādātājiem, dizaina, reklāmas un pārdošanas jomas speciālistiem, zīmolvežiem, start-up uzņēmējiem, blogu autoriem, mārketinga studentiem un ikvienam, kuru interesē patērētāju psiholoģija.
Uzziniet, ko par jūsu dzīvi saka skaitļi!
Rozmarijas Templtone/Zvaigzne ABC
Kāpēc daži nekad neslimo?
Zvaigzne ABC