Iznākušas pāris jaukas grāmatas, kas izteikti spēj trenēt tavu pašapziņu!
Lasāmviela dāmām: pašanalīzei, liktenim un veselībai
Gudrās rīcības māksla
Latvijas lasītājiem jau pazīstamā grāmata «Skaidrās domāšanas māksla» līdz šim pārdota vairāk nekā 300 000 eksemplāru tirāžā un vairākus gadus dižojas vācu bestselleru sarakstu augšgalā. Neskaitāmi lasītāji apbrīno Rolfa Dobelli atjautīgās pārdomas par biežākajām domāšanas kļūdām. Tomēr, pat ņemot vērā Dobelli ieteikumus skaidrai domāšanai, vēl nav garantijas, ka viss dzīvē ies gludi. Izrādās - ceļā no domāšanas uz rīcību slēpjas jauni slazdi. Laimīgā kārtā tos var apiet. Ja zina, KĀ - un to Rolfs Dobelli atklāj grāmatā «Gudrās rīcības māksla».
52 nodaļās autors rāda,
- kāpēc krīzes ļoti reti ir iespēju laiks,
- kāpēc ir vērts atteikties no iespējām,
- kāpēc informācijas pārbagātība noved pie negudras rīcības
- un vēl daudz ko citu.
Rolfs Dobelli dod lasītājiem iespēju neklīst pa maldu ceļiem, bet mācīties no citu laipni pieļautajām kļūdām.
Domājiet skaidri un rīkojieties gudri!
Grāmata, kas palīdz noteikt savu psiholoģisko inteliģenci – «PSY-Q»
Jāņa Rozes apgāds
Grāmata – aicinājums mīlēt nepilnīgo un nebaidīties no kļūdām
Zvaigzne ABC
Ja arī tu esi perfekcioniste, kurai gribas visu izdarīt izcili, ja arī tev ir grūti atslābt, jo visu laiku jāuztraucas, vai citu acīs tiec novērtēta, šī grāmata tev noteikti noderēs. Tu uzzināsi, kāpēc mēs vispār kļūstam par perfekcionistiem, kā no tā atsvabināties un kā iemācīties dzīvot vieglāk.
Elīna domā, ka alternatīva perfekcionismam ir dzīve, kuras kvalitāte tiek mērīta spējā izbaudīt procesu, nevis tikai sasniegtos rezultātus. Vieglums, uz ko viņa aicina, ļauj mīlēt sevi un dzīvi arī tajos brīžos, «kad aizelsušies skrienam no punkta A uz punktu B». Un tad vairs nav jājūtas kā dziesmā: «Man apnicis šrubīt, man apnicis rubīt, / Man apnicis kalponei būt./ Pēc priekiem un smiekliem es ilgojos sen jau,/ Pēc visa, kas dzīvē bij liegts.» Tad prieks un smiekli tevi pavada ikdienā un mājas darbi nešķiet kā neiespējamā misija.
Perfekcionisms ir kā slazds, kurā iekrītam ceļā uz iedomātu laimi. Taču slazdā nav jāpaliek. Elīna sniedz praktiskus padomus, kā no tā izkļūt. Un tad dzīvot ir viegli. Apgādā Zvaigzne ABC izdota geštaltterapeites Elīnas Zelčānes pirmā grāmata «No perfekcionisma uz mīlestību», kurā viņa dalās savā pieredzē par to, kā iegūt vieglumu attiecībās ar mīļoto, bērniem un līdzcilvēkiem.
Elīna Zelčāne ir geštaltterapeite un filozofe. Sniedz privātas konsultācijas, vada seminārus un lasa lekcijas. Būdama triju bērnu mamma, specializējas jautājumos, kas skar vecāku un bērnu attiecības un ģimenes problēmas. Daudz strādā ar tādām tēmām kā emocionālā paškontrole, pašapziņas problēmas un personīgā izaugsme.
«Noķert uz āķa»
Nira Eijala, Raiens Hūvers/Zvaigzne ABC
Āķa modelis izskaidro,
- kāpēc dažu zīmolu produktiem izdodas piesaistīt mūsu uzmanību, savukārt citi tā arī paliek nepamanīti,
- kāpēc attiecībā uz dažiem produktiem mums izstrādājas pieradums,
- kas jāņem vērā, lai izstrādātu veiksmīgu produktu un patērētājs to izvēlētos atkal un atkal, taču uzņēmumam nebūtu jātērē daudz līdzekļu reklāmai vai agresīvam mārketingam.
«Āķa modelis» ir četru stadiju process, ko ražotāji izmanto paradumu veidošanā. Eijals skaidro – «āķi» savieno lietotāja problēmu ar ražotāja risinājumu pietiekami bieži, lai izveidotu paradumu. Un tieši paradumam ir vitāli svarīga nozīme daudzu produktu veiksmē, jo par patērētāja uzmanību sacenšas tik daudzi ārējie stimuli, ka patērētājs ir «jāuzsēdina uz āķa», lai noturētu viņa uzmanību un radītu vēlmi atgriezties pie konkrētā produkta. Ja tas izdodas, patērētājs atgriežas atkal un atkal, un uzņēmumam nav jātērē daudz līdzekļu reklāmai vai agresīvam mārketingam. Grāmatas autors uzsver: par produktu ir jādomā kā par vitamīniem un pretsāpju līdzekli. Proti, produkts ir veiksmīgs tad, ja tirgū piedāvā inovatīvu risinājumu un atrisina kādu patērētāja problēmu, līdzīgi kā pretsāpju līdzeklis, taču ilgtermiņā rada atkarību un ir kā tonizējošs vitamīnu kokteilis, no kura ir grūti šķirties. «Noķert uz āķa» var lasīt gan kā ceļvedi, kā izveidot produktu, kuru cilvēki vienkārši nespēj nolikt malā, gan kā grāmatu, kura atklāj, kā lielāki un mazāki uzņēmumi cenšas ar mums manipulēt. Nirs Eijals saistošā veidā parāda ne vien to, kā tiekam pakļauti zīmoliem, bet kā jebkuram uzņēmumam vajadzētu domāt par saviem produktiem no to izstrādes pirmsākumiem. Grāmata būs saistoša lasāmviela tehnoloģiju jomas speciālistiem, spēļu un lietojumprogrammu izstrādātājiem, dizaina, reklāmas un pārdošanas jomas speciālistiem, zīmolvežiem, start-up uzņēmējiem, blogu autoriem, mārketinga studentiem un ikvienam, kuru interesē patērētāju psiholoģija.
Uzziniet, ko par jūsu dzīvi saka skaitļi!
Rozmarijas Templtone/Zvaigzne ABC
Kāpēc daži nekad neslimo?
Zvaigzne ABC