Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) pēc «Bite Latvija» iesnieguma sākusi vērtēt «Tele2» sākto uzmācīgo zvanītāju brīdinājumu kampaņu, biznesa portālam «Nozare.lv» paziņoja Regulatora komunikāciju nodaļas vadītāja Inese Krūmiņa.
SPRK sācis izvērtēt «Tele2» brīdinājumu kampaņu
«Regulators ir saņēmis SIA «Bite Latvija» iesniegumu par SIA «Tele2» brīdinājumu ieviešanu saviem klientiem. Šobrīd Regulatora darbinieki izvērtē lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus un rīkosies saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kompetenci,» norādīja Krūmiņa.
Jau ziņots, ka ar aizdomām par to, ka «Tele2» ierobežojot zvanus no atsevišķiem «Bite Latvija» numuriem, pie «Nozare.lv» vērsās uzņēmuma direktors Freds Renčaks.
Pēdējās dienās uzņēmuma darbiniekiem bijušas problēmas sazvanīt mobilā operatora «Tele2» numurus, portālam apstiprināja arī valdes locekle Kristīne Britāne. Kā izrādās, «Tele2» klienti, saņemot šos zvanus, sākumā dzird automātisku balss ziņojumu, ka, iespējams, viņiem zvana kāds reklāmas aģents un jāveic papildu darbība atbildēšanai.
Savukārt «Tele2» atgādina, ka līdzīgu brīdinājumu ieviešanu Lietuvā savulaik esot sākusi «Bite Lietuva», bet pēc varasiestāžu atzinuma par tādas rīcības pretlikumību esot bijusi spiesta no tā atteikties.
Latvijā notiekošo «Tele2» skaidro ar centieniem pasargāt savus klientus no «Bite Latvija» agresīvā telemārketinga.