Šodienas redaktors:
Jānis Tereško

Brabus Mercedes-Maybach, ja gribas braukt ērti un ātri

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Brabus

Ja gribas baudīt gan augstāko komforta līmeni, gan arī faktiski jebkuros apstākļos pietiekamu veiktspēju, ir jāsniedzas pie autobūves augstākajiem plauktiem. No tiem var «paņemt» tādu auto kā Mercedes-Maybach un to tad nodot kādam tūninga uzņēmumam, lai tā speciālisti automašīnas labākās īpašības padara vēl izteiksmīgākas.

Negaidot, ka kāds izrādīs iniciatīvu un pats ar savu Mercedes-Maybach S600 meklēs tūninga speciālistu palīdzību, Botropā, Vācijā bāzētais uzņēmums Brabus ir sagatavojis uzlabojumu programmu vienam no šobrīd greznākajiem Mercedes-Benz automobiļiem.

Tūninga programmas recepte Brabus virtuvē ir labi zināma - jāņem sērijveida auto, tā nepilnīgās komponentes jāpilnveido, bet nederīgās sastāvdaļas jāaizstāj ar citām. Tā rezultātā Mercedes-Maybach, kas standartā tiek apgādāts ar 6 litru V12 biturbo motoru un piedāvā 99% vadītāju pilnīgi pietiekamus 530 zirgspēkus, iegūst dzinēju ar 6,3 litru darba tilpumu, jauniem, lielāka diametra virzuļiem un jaunu kloķvārpstu, kā arī citu ieplūdes un izplūdes sistēmu, un nu jau attīsta cienījamus 900 zirgspēkus. Maksimālais griezes moments vienlaikus palielinās līdz 1500 Nm, un ar tiem pietiek, lai

limuzīns no Štutgartes 100 km/h sasniegtu tikai 3,7 sekundēs un ātruma kāpināšanu turpinātu līdz vairāk nekā 350 km/h atzīmei.

Veiktspējas pieaugums ir prasījis arī citas izmaiņas, kas saistītas ar vilkmes efektīvu izmantošanu. Tā, piemēram, limuzīns tagad ir apauts ar 255/35 ZR 21 un 295/30 ZR 21 izmēra riepām, savukārt adaptīvā Magic Body Control balstiekārta standartā ir par 25 milimetriem zemāka.

Tāpat Maybach modelis ir ieguvis arī sportiskāku izskatu. Tiesa, jaunās virsbūves detaļas, tostarp bamperi, spoileri un aizmugurējais difuzors, kam abās malās ir pa hromētu cauruļu pārim, pilda aerodinamiku optimizējošas funkcijas. Izplūdes sistēmā, starp citu, atrodas aktīvo vārstu sistēma, ar ko mainīt auto skanējumu; atliek vien vadītājam nospiest pogu, lai ieslēgtos klusais Coming Home režīms, vai tieši otrādi - nospiest pogu Sport režīmā, lai Brabus rēktu tā, kā 900 zirgspēku raķetei pienākas.

Starp citu, Brabus piedāvā tūningu arī strādnieku Maibaham S500 - tam uzstādītā 4,7 litru V8 biturbo motora jaudu botropieši piedāvā pacelt par 85 ZS, bet griezes momentu par 120 Nm.

Raksta foto
Foto: Brabus
Uz augšu