«Ziedojumu vākšanas kampaņā, lai palīdzētu ģimenēm, kam diagnosticēta neauglība, piepildīt sapni par ilgi gaidīto bērniņu, maijā ir saziedoti 1500 eiro,» informē Laila Vārtukapteine, SIA «ELVI Latvija», kas ir galvenā neauglības ārstēšanas kampaņas atbalstītāja, komercdirektore. «Paldies Latvijas iedzīvotājiem, kas, neskatoties uz to, ka maijā ir svētku laiks un tradicionāli ģimenēm ir papildu izdevumi, saskatījuši iespēju un ziedojuši kampaņai!»
Maijā neauglības ārstēšanas kampaņai saziedots 1,5 tūkstotis eiro
Neauglības ārstēšanas kampaņas rīkotāja biedrība «Taureņa efekts» un atbalstītāji aicina ikvienu Latvijas ģimeni, kam ir grūtības ar bērniņa ieņemšanu, nepadoties, neatmest cerības, bet pieteikties kampaņai, aizpildot veidlapu klīnikas EGV mājaslapā http://www.egv.lv/lv/contacts/campaign.php.
Pateicoties uzņēmumu un cilvēku ziedojumiem, divos gados finansiālais atbalsts pilnīgi apmaksātajam medicīniskās apaugļošanas kursam būs sniegts jau 17 ģimenēm, no kurām viena šāgada 16.martā sagaidījusi savu ilgi loloto bērniņu. «Jautājumi, kas saistīti ar ģimenes plānošanu, mūsu sabiedrībā ir ļoti intīmi, īpaši, ja rodas kādas problēmas un nepieciešama medicīniskā palīdzība. Tāpēc ļoti novērtējam katras ģimenes uzticēšanos kampaņai un mums, mediķiem, šī delikāta jautājuma risināšanā,» atzīst Artūrs Sondors, Klīnikas EGV, kas arī ir viena no galvenajām kampaņas atbalstītājām, direktors un operējošais ginekologs.
Sniegt finansiālu atbalstu kampaņai var:
ziedojot akcijas kastītēs visos veikalos ELVI, «DOMO», «AlkOutlet», ātrās ēdināšanas restorānos «Hesburger», Klīnikā EGV, degvielas uzpildes stacijās VIRŠI-A un lietotu preču mazumtirdzniecības veikalos KRISTĪNE-RR;
zvanot 90006282 (viens zvans ir 1,42 eiro) vai
veicot pārskaitījumu uz ziedojuma kontu LV37HABA0551034195731.
Neauglības ārstēšanas kampaņa ilgst no 2013.gada pavasara, un tās mērķis ir vērst Latvijas sabiedrības uzmanību uz reproduktīvās veselības jautājumiem un to risināšanas iespējām, kas tiešā veidā ir saistīts ar demogrāfijas situācijas veicināšanu valstī.
Padarīt Latviju bagātāku aicina biedrība «Taureņa efekts» ar mazumtirgotāju ELVI, klīniku EGV, mājsaimniecības lielveikalu «DOMO», ātrās ēdināšanas restorānu ķēdi «Hesburger», veikalu-noliktavu ALKOUTLET DZĒRIENI&VĪNI, AS VIRŠI-A degvielas uzpildes stacijās un lietotu preču mazumtirgotāju «KRISTĪNE-RR». Papildu informāciju par kampaņu var meklēt biedrības «Taureņa efekts» mājaslapā: http://www.labudarot.lv/.
2015.gada 28.maijā biedrības «Labu darot» juridiskais nosaukums ir mainīts uz «Taureņa efekts» par godu tās pirmajai sociālajai kampaņai. Kampaņa «Taureņa efekts» tika uzsākta 2009.gada pavasarī, lai palīdzētu bērnunamos dzīvojošajiem bērniem un jauniešiem saskatīt profesionālās dzīves iespējas, iepazīties ar dažādām profesijām, tādējādi veiksmīgi integrējoties sabiedrībā pēc aprūpes iestādes atstāšanas. Projekts «Taureņa efekts» tiek turpināts, un vairāk par tā norisi var lasīt mājaslapā http://www.taurenaefekts.lv/.