Otrs būtiskākais trūkums ir fakts, ka operators bez klienta ziņas un neiekļaujot atrunu līgumā ir pieslēdzis līdzsavienojuma pakalpojumu, kas šādos - krāpnieciskos gadījumos - var radīt klientam papildu zaudējumus.
«Šis ir uzskatāms piemērs tam, kam Regulators aicināja pievērst uzmanību maija sākumā. Proti, iestājoties siltajam laikam, daudzi iedzīvotāji dodas atpūsties uz ārzemēm, tāpēc aicinājām Latvijas iedzīvotājus sargāt savus mobilos telefonus, lai izvairītos no to izmantošanas krāpnieciskos nolūkos. Ja klients nebūs brīdinājis savu mobilo sakaru operatoru par telefona pazušanu vai nozagšanu, krāpnieciskos zvanus var nākties apmaksāt klientam pašam, kas gan, jāpiebilst, ir atkarīgs no konkrētā operatora. Ja operators ir brīdināts, tad no tā brīža, kad informācija ir saņemta, telefonu zagļu radītos izdevumus par izsaukumiem sedz operators. Mobilie telefoni tiek zagti ar nolūku pēc tam tos izmantot dažādās krāpniecības shēmās. Iekārots tiek nevis mobilais telefons, bet mobilā telefona SIM karte, ar kuras palīdzību var izkrāpt ievērojamas naudas summas. Ja telefona nozaudēšanas gadījumā pakalpojuma saņēmējs no savas puses būs izdarījis visu, lai laicīgi informētu savu operatoru, tad iespējamā krāpniecība var tikt apturēta,» skaidro Krūmiņa.
Iedzīvotājiem saskaņā ar līgumā atrunāto kārtību ir jāsazinās ar savu mobilo operatoru, zvanot vai rakstot e-pastu. Laicīgi informējot mobilo operatoru, iedzīvotāji sevi pasargās no liekiem un neplānotiem tēriņiem. Iedzīvotājiem jārūpējas, lai telefona aparāts un SIM karte būtu aizsargāta ar drošām parolēm, kas apgrūtina ļaundaru plānus. Regulators iesaka nomainīt telefona ražotāja piedāvāto paroli uz jaunu paroli. Diemžēl iedzīvotāji izmanto ražotāju piedāvātās un viegli uzminamās paroles 0000 vai 1111.