Uz papīra rakstīto dinamikas un maksimālā ātruma rādītāju ziņā Mulsanne Speed nav ātrākais, taču maniere, kā šī lielceļu lokomotīve paātrinās, cik nepiespiesti uzņem ātrumu un sajūtas, kas rodas to vadot, abus pārējos Bentley noliek kaktā. Un lūk arī jaunais Bentley favorīts, kurš turklāt ir arī dārgākais no visiem, jo maksā vismaz 320 tūkstošus eiro. Bet vai cenai ir nozīme? Ja cilvēks gribēs un varēs, viņš iegādāsies, cenas šajā auto nudien nav joka lieta, piemēram, Breitling pulkstenis, ko var atrast katras mašīnas priekšējā paneļa vidū, Bentley salonā maksā 350 eiro, savukārt degvielas uzpildes tvertnes korķis, kas atšķirībā no vairuma citu auto ir izgatavots no masīva tērauda gabala un varētu svērt kādu puskilogramu, te ir iegādājams par 240 eiro. Tie ir tikai divi skaitļi, kas raksturo, cik naudietilpīgs var būt Bentley. Mērķauditorijai, kas, spriežot pēc Bentley pārdošanas apjomiem, nav maza, gaidāmie izdevumi būs tik tikpat vienaldzīgi kā benzīna apjoms, ko B mobiļi spēj izdzert.
Patēriņš, starp citu, ir ļoti atkarīgs no noskaņojuma.
uz 100 kilometriem vai pat vairāk. Ja brauc rāmi, tad cilindru deaktivācijas sistēma pusi no tiem atslēdz un auto kļūst gandrīz ekonomiski. Piekritīsiet, ka 14 - 15 litri šādam auto vidējā ciklā nav daudz. Vēl vairāk, ja brauc īpaši piesardzīgi, strikti turoties ātruma limitos un akseleratora pedāli dozējot iespējami maigi, uz šosejas pat ar Mulsanne var palīst zem 10 litru atzīmes. Man izdevās, tiesa uz ļoti īsu brīdi. Toties pilsētā Mulsanne Speed benzīnu dzer kā negausis; pat oficiālais rādītājs ir 22,8 l/100 km. Taču te atkal nonākam līdz jautājumam: «Bet vai tam ir kāda nozīme?» Un atbildam: «Nē, jo ko tu iekārojamam auto padarīsi...»