Lietošanā - kā parasts, komfortabls apvidnieks
Tai pašā laikā nedrīkst aizmirst, ka šis ir pilnvērtīgs apvidnieks, kurš sver 1900 kilogramus (par vismaz 300 kg vairāk nekā standarta modelis, kurš atkarībā no versijas un aprīkojuma uz svariem rāda 1500 - 1600 kilogramu) un spēj izbraukt tur, kur daudzi auto padotos. Lai arī Outlander PHEV aizmugurējo asi piedzen elektromotors, tas nebīstas smagu pārbaudījumu, un japāņi to pagājušajā vasarā pierādīja ar piedalīšanos nedēļu ilgā trofireidā Taizemes un Laosas teritorijā. Pie kam Mitsubishi ne tikai piedalījās, bet arī sasniedza 2000 kilometrus garā sacensību maršruta finišu.
Civiliem mērķiem domāts auto gan, visticamāk, par potītēm dziļākas peļķes un dubļus neredzēs un vienkārši būs labs sabiedrotais sava saimnieka ikdienas pārvietošanās maršrutā. Turklāt ne tikai vienkārši sabiedrotais, bet ērts, ergonomisks un komfortabls sabiedrotais. Kā jau minēju, Outlander PHEV pašmasa ir apmēram 1900 kilogrami un ievērojamo atšķirību no standarta modeļiem lielākoties rada grīdā iebūvētās baterijas. Pateicoties tām, auto ne tikai var pārvietoties dabas draugiem tīkamā veidā, bet ir ieguvis krietni vien labākas gaitas īpašības.
Tas ir gan līgans, gan stabils vienlaicīgi un labi turas pie ceļa.
Citiem vārdiem - patīkams auto kā pilsētai, tā arī tālākiem braucieniem. Par tālākiem braucieniem runājot, var atzīmēt, ka ar vienu uzpildes reizi Outlander PHEV spēj veikt vairāk nekā 800 kilometrus.
Lai kāds būtu auto, uz to jāparaugās arī no funkcionalitātes viedokļa. Protams, ja vien tas nav kāds Koenigsegg vai Lamborghini, kuros par izcilu praktiskuma īpašību tiek uzskatīta iespēja atrast vietu maisiņam ar iepirkumiem. Outlander PHEV šādu problēmu nav, jo vadītājs un priekšējais pasažieris ir apgādāti ar ērtiem ādas sēdekļiem, pietiekami daudz vietas ir arī aizmugurē (divmetrīgi cilvēki gan jutīs vietas deficītu kā priekšā, tā arī aizmugurē) un bagāžnieka izmērs sasniedz 463 litrus. Atliek vien sakraut koferus, sasēsties un braukt. Instrumentu panelis, tā saturs, kā arī viduskonsole ar tajā iebūvēto ekrānu, izvēlnes iespējām un pogām atšķiras no parastā Outlander, taču pie tā pierod ļoti ātri. Dizains gan ir tāds «elektronisks», taču PHEV automobilim tas piestāv. To pašu var teikt arī par eksterjeru - auto dizains ir īpatnējs, taču kombinācijā ar skaidras pavasara pievakares debesu virsbūves krāsu tas izskatās tīri simpātiski. Tā ka atliek vien izsvērt visus par un pret, ieskatīties Outlander cenu lapā, kur iepretim šim visnotaļ dāsni aprīkotajam auto redzams skaitlis ap 40 un 50 tūkstošiem eiro (atkarībā no specifikācijas), izvērtēt finansiālās iespējas un doties uz salonu.
Mitsubishi Outlander PHEV tehniskie dati
Mitsubishi Outlander PHEV