Gjensidige praksē ir daudz gadījumu, kas skaidri apliecina: «Ja būs lemts, tad…» Piemēram, cilvēkam, sēžot kafejnīcā, uz galvas uzkrīt lampa, ejot pa ielu – ledus no mājas jumta, govs ziemā ielūst ledū un noslīkst… Netrūkst arī tādu gadījumu, kad cilvēki paši bojā savu mantu. Piemēram, vīrs, esot «kunga prātā», sastrīdējās ar sievu, aplēja savu māju ar benzīnu un aizdedzināja.
Bija gadījums, kad vīrs uzzināja, ka sievai ir mīļākais. Protams, notika strīds, un sieva aizgāja no mājām. Vīrs būdams pārliecināts, ka īstais vainīgais ir viņu kaimiņš, dusmās sēdās savā automašīnā un devās skaidrot attiecības. Kad kaimiņš nevēra vaļā vārtus, aizvainojuma un niknuma pārņemtais vīrs tos taranēja ar automašīnu, kā arī izbraukāja visu pagalmu un dobes. Pēc laika gan izrādījās, ka cietušais kaimiņš nav īstais mīļākais… Tā nu vainīgajam izjuka laulība un nācās atmaksāt visus zaudējumus, ko viņš nodarījis.
Ir bijuši vairāki gadījumi, kad zagļi, iekļūstot īpašumā, ne vien paņem dažas vērtīgākās mantas, bet, laikam jau «stiepjot gumiju, jo nekur taču nav jāsteidzas», no sirds un ar izdomu pacenšas sabojāt arī atlikušo īpašumu – aplej ar kompotu televizoru, izziež kečupu pa sienām, sagraiza dīvānu utt. Taču, ievācot papildu informāciju, nereti izrādās, ka klients pats rada dažādus bojājumus, saprotot, ka nu ir radusies lieliska iespēja, dramatizē situāciju, lai iegūtu pēc iespējas lielāku apdrošināšanas atlīdzību.
Atsevišķs stāsts ir par to, kā cilvēki aizpilda apdrošināšanas pieteikumus pēc negadījuma. Piemēram, kāds klients veidlapā, kur jānorāda veids, kā vēlas saņemt atlīdzību, ievelk krustiņu ailītē ar pārskaitījumu un blakus pieraksta: «Savā makā!»
Taču vienmēr ir prieks par klientiem, kuri jebkurā situācijā spēj saglabāt optimismu. Tā pieteikumā, aprakstot notikumu, kāda kliente rakstīja: «Kad pēc lieliskās izrādes atnācu uz savu auto, ieraudzīju bojātu priekšējo automašīnas daļu. Biju dikti sarūgtināta, bet izrāde bija lieliska!»