Latviešu dizaineru viedoklis
Izstādi «Premiere Vision» apmeklēja arī Latvijas bērnu modes zīmola «Lazy Francis» īpašniece Olga Krūze. Viņa dalās redzētajā: «Izstādē mēs nākamajai vasarai meklējām dzīvespriecīgu un spilgtu krāsu audumus, kurus varētu kombinēt ar mūsu pašu zīmētiem rakstiem. Tā kā radām izsmalcinātu un svinīgu apģērbu, audumu izvēle ir ļoti nozīmīgs posms. Lai arī izstāde bija milzīga, atrast interesantus un vienlaicīgi dabiskus izejmateriālus nebija viegls uzdevums, jo lielākā daļa krāsaino audumu ar oriģinālu faktūru satur diezgan lielu procentu sintētikas. Tas mums kā bērnu apģērbu ražotājam neder. Pēdējā izstādes dienā izdevās atrast īpašu audumu, kurš atbilst mūsu zīmola kvalitātes prasībām un kurš tiks izmantots arī mūsu nākamā gada pavasara/vasaras kolekcijā. Tā ir lieliska sajūta, kad, redzot oriģinālu audumu, jau rodas tēli un idejas tērpiem. Izstādes apmeklējums patiešām ir vērtīgs iedvesmas avots.»
«A+A Design Studio» - uzņēmuma, kas nodarbojas ar globālo modes tendenču prognozēšanu un to pārdošanu - mārketinga vadītāja Valentina Fossati Olgai atklāja, ka šā gada rudens/ziemas sezona bijusi pēdējā, kad viņi vēl strādājuši pie bērnu modes tendenču prognozēm, jo izrādās, ka šī mode it kā veidojoties pati par sevi un dizaineri nepakļaujoties konkrētas sezonas standartiem.
«Premiere Vision» organizatori atklājuši, ka tirgus pēc ekonomiskās krīzes ir atjaunojies un patērētāji arvien biežāk izvēlas kvalitatīvas lietas, priekšroku dodot dažām izsmalcinātām precēm, nevis vairākiem viduvējiem pirkumiem. Šo tendenci izmanto arī apģērbu ražotāji, radot ekskluzīvas līnijas un rūpējoties par ilgtspējīgu modi. «Mūsu radītajos tērpos tiek izmantoti tikai Eiropā ražoti audumi un izejmateriāli. Izvēloties audumus saviem tērpiem, mēs rūpējamies par to, lai apģērbs būtu ļoti kvalitatīvs, ērts un izsmalcināts,» stāsta Olga Krūze.