Izcelties zīmolu vidū palīdzot arī oriģinālais logo un zīmola stāsts
Nereti jautā, kāpēc «Lazy Francis» logo ir zaķis ar spārniem. Smaidus izpelnījusies atbilde –
Francis ir slinks, tāpēc labprātāk lido, nevis lec.
Arī Parīzes izstādē «Lazy Francis» zelta žakarda kleita tika izvēlēta nākamās ziemas tendenču stendam. Tas bijis īpašs kompliments, jo konkurentu bijis ļoti daudz. Olga lepojas arī ar to, ka žurnāls «Vogue Bambini» viņas zīmola jaunās kolekcijas topu publicējis savās stila lapās. Īpašs prieks par to, ka «Lazy Francis» tērpi martā būs redzami arī Lielbritānijas «Vogue», kurā tiks publicēta rubrika stilīgām māmiņām un viņu bērniem.
«Izstāžu apmeklējums bija ļoti vērtīgs gan pieredzes, gan publicitātes un biznesa kontaktu nodibināšanas ziņā,» pārdomās dalās Olga. «Esmu novērojusi, ka svinīgu un greznu tērpu, kā «Lazy Francis» radīto, nav daudz. Vairāk ir zīmolu, kas ražo drīzāk ikdienai piemērotu apģērbu. Tāpēc citu vidū mēs izceļamies.»
Dalība izstādes esot ļoti nozīmīgs zīmola attīstīšanas instruments
«Tas ļauj izvērtēt citus zīmolus, saprast savu vietu tirgū un izvēlēties turpmāko ceļu. Nākamajā sezonā plānojam piedalīties izstādēs un modes skatēs Maskavā un Florencē. Notiek pārrunas par sava «show-room» atvēršanu Maskavā un Londonā. Darbošanās neapstājas arī šeit pat, Latvijā. Veikalā papildinām plauktus ar jauniem pavasara/vasaras kolekcijas modeļiem, un top interneta veikals.»
Zīmols «Lazy Francis» dibināts 2013. gadā. Tas ražo elegantu apģērbu un aksesuārus meitenēm no 2 līdz 13 gadiem. Apģērbi un aksesuāri tiek darināti Latvijā, izmantojot tikai Eiropā ražotus audumus un izejmateriālus.