Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Koenigsegg uz Ženēvu vedīs megamašīnu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Zviedru autobūves uzņēmums Koenigsegg marta sākumā Ženēvā prezentēs jaunu modeli Regera, ko tā izstrādātāji braši dēvē par megamašīnu.

Kāpēc izvēlēts šāds apzīmējums, nevis biežāk lietotie superauto un hiperauto, ziņu nav. Taču ticams, ka megamašīnas vārda izvēle ir saistīta ar tai uzstādītā dzinēja jaudu. Ja automobili uz priekšu dzīs modeļa One:1 motors, kura jauda ir 1360 zirgspēku jeb 1 megavats, tad precīzāku apzīmējumu grūti izvēlēties.

Sīkākas informācijas par Koenigsegg Regera, kura nosaukums zviedru valodā nozīmē «valdīt», šobrīd nav. Tomēr, kā norāda Motor.ru, iespējams, nosaukums Regera veidots no sērijveida modeļa vārda Agera un priedēkļa Re, kas varētu norādīt uz iekšdedzes dzinējam papildus uzstādītu kinētiskās enerģijas rekuperācijas sistēmu. Jāpiebilst, ka analogus agregātus jau izmanto planētas ātrākie hibrīdauto - Ferrari La Ferrari, McLaren P1 un Porsche 918 Spyder.

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Bez Regera Koenigsegg stendā tiks parādīts arī automobilis Agera RS. Kas aiz šā nosaukuma slēpjas, pagaidām nav zināms, taču iepriekš ziņots, ka Kristiāna van Kēnigsega vadītais uzņēmums šogad plāno Nirburgringas Nordšleifē pārspēt Pagani Zonda R. Ar šo auto, kurš gan nav sertificēts braukšanai pa koplietošanas ceļiem, 2010.gadā izdevās 20,832 kilometrus garo Nordšleifes apli nobraukt 6 minūtēs un 47,50 sekundēs.

Ambiciozo zviedru plānos esot vēlme minēto distanci nobraukt ātrāk nekā 6 minūtēs un 30 sekundēs.

Uz augšu