Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Noskaties: Ko Super Bowl laikā reklamēja autoražotāji

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

1.februāris bija diena, kuru ievērojama daļa amerikāņu pavadīja pie TV ekrāniem, vērojot vienu pārraidi - Nacionālās futbola līgas čempionāta fināla spēli jeb Super Bowl.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Mercedes-Benz: Fable

Lai demonstrētu sava AMG GT S priekšrocības, Mercedes-Benz izmanto klasiskā stāsta par zaķi un bruņurupuci motīvus.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Chevrolet: The Big Game

General Motors struktūrvienība Chevrolet šā gada Superbowl spēlē miljonus izdeva, lai pavēstītu, ka jaunajā Colorado ir iespējams uzstādīt 4G datu pārraides un WiFi piekļuves punktu, tādējādi iegūstot alternatīvu iespēju skatīties spēli gadījumā, ja mājās pazūd elektrība vai saplīst televizors.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Lexus: Make Some Noise

Lexus tikmēr Superbowl spēles pārtraukumu izmantoja, lai pavēstītu, ka krosovers NX tagad ir pieejams ne tikai versijā 300h ar hibrīddzinēju, bet arī kā 200t modelis ar 2 litru turbo motoru.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

NASCAR

Starp autoražotājiem pamanījies iespraukties arī Savienotajās Valstīs ļoti populārais NASCAR sacīkšu seriāls. Tā rīkotāji grandiozo sporta pasākumu izmanto, lai lieku reizi atgādinātu, cik aizraujoši ir vērot braukšanu pa apli lielā ātrumā.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Toyota: My bold dad

Toyota, prezentējot amerikāņiem jauno Camry, ir izvēlējušies «spiest uz jūtām» un ģimenes cilvēku potenciālajām interesēm.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Toyota: One Bold Choice

Otrā Toyota Camry reklāmas klipā tā veidotāji ir piesaistījuši paraolimpieti Eimiju Purdiju, kura minūti garajā video, skanot Muhameda Ali runai, pierāda, ka fiziskie trūkumi nav šķērslis, lai dzīvotu pilnvērtīgu, aizraujošu dzīvi.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Kia: The Perfect Getaway

Kādreizējais slepenais aģents 007 Pīrss Brosnans ir nobriedis jaunai lomai, taču tā izrādās nepavisam ne tik aizraujoša, kā piektais Džeimsa Bonda atveidotājs ir iztēlojies, proti, tā vietā lai skaistā auto brauktu ar 200 jūdzēm stundā, scenārijs paredz «traukšanos» uz 30, snaipera vietā viņu vēros ūpis, bet negaidītais objekts uz ceļa izrādīsies nevis raķešu palaidējs, bet gan no meža iznācis alnis.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

BMW: Newfangled Idea

BMW savai i3 reklāmai piesaistījuši kāda amerikāņu TV šova vadītājus, kas precīzi pirms 21 gada tiešraidē pasmējās par @ simbolu un dīvaino parādību - internetu, bet tagad ar tādu pašu skepsi brauc mazajā bavāriešu elektromobilī.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Lexus: Let's Play

Otru daļu Superbowl reklāmas budžeta Lexus atvēlējuši publikas iepazīstināšanai ar kupeju RC 350 un lai parādītu, ka lielais auto būs tikpat aizraujošs kā mazie rotaļu auto ar tālvadību.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Nissan: With Dad

Nissan tikmēr piedāvā motorusporta piesātinātu video, kurā debitē ne tikai Lemānas sacīkstēm sagatavotais GT-R, bet arī jaunās paaudzes Nissan Maxima.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Fiat: Ready For Action

Fiat sava mazā krosovera 500X reklāmā piedāvā humoristisku noskaņu. Tajā iekļauts kāds vecāks laulāts pāris, kas beidzot nobriedis kādam intīmākam brīdim, bet īpašā zilā tabletīte, kam jāpalīdz noskaņoties gultas priekiem, nejauši izkrīt pa logu. Kungs, protams, žēli noskatās, kā vērtīgā manta aiziet nebūtībā, taču nav ļaunuma bez labuma - tabletīte atrod ceļu līdz Fiat 500, kurš tās iedarbības rezultātā ātri vien piebriest un kļūst par 500X. Un sievietēm tas ļoti patīk.

 
Foto: Ekrānšāviņš no YouTube video

Jeep: Beautiful Lands

Patriotiskas noskaņas savai modeļa mazā apvidnieka Renegade reklāmai izvēlējušies Jeep. Video sākas ar Savienoto Valstu skaistāko dabas skatu apkopojumu, bet tie pamazām pārtop vēstījumā, ka Fiat 500X radinieks Renegade būs labs sabiedrotais ne tikai pašu mājās, bet jebkur citur pasaulē - no Ķīnas līdz Austrālijai un no Anglijas līdz Indijai.

Uz augšu