Amerikā atklāj sakarību starp iPhone un izglītības līmeni

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Reuters/ScanPix

iPhone lietotājus pieņemts uzskatīt par mazliet klīrīgiem, uzpūtīgiem, snobiskiem. Ar pētījumu, kas veikts Savienotajās Valstīs, šāds raksturojums pat daļēji ir attaisnots, jo iPhone lietotāji esot gudrāki par tiem cilvēkiem, kuri lieto Android ierīces. Apgalvojums ir balstīts uz pētījumu, kurā salīdzināta augstskolu absolventu un iPhone pārdošanas rādītāju attiecība katrā no ASV štatiem.

Masačūsetsas štatā bāzētā reklāmas kompānija Chitika savā pētījumā atklājusi likumsakarību, ka visaugstākais iPhone lietotāju īpatsvars ir Aļaskā, Montānā un Vermontā. Tieši šajos štatos ir arī lielākais koledžas absolventu īpatsvars.

Tai pašā laikā Ņūmeksikā, Aiovā un Delavērā ir zemākais iPhone lietotāju īpatsvars un šeit ir arī zemāks augstskolu beidzēju skaits, raksta Dailymail.co.uk.

Pētījuma veicēji arīdzan norāda, ka izglītības līmenis un inteliģence ir cieši saistīti ar finansiālajām iespējām. Tāpat pētījumā atklāts, ka pārdošanas apjomi ir atkarīgi no iedzīvotāju blīvuma konkrētā reģionā, proti, jo apdzīvotāks reģions, jo lielāka varbūtība, ka iPhone lietotāju īpatsvars būs lielāks.

Citos pētījumos atklātas līdzīgas likumsakarības starp inteliģenci un iPhone lietošanu.

Piemēram, kādā eksperimentā tūkstoš viedtālruņu lietotājiem bija jāaizpilda atjautības tests tiešsaistē. iPhone lietotājiem uzdevuma izpilde prasīja vismazāk laika jeb vidēji 94 sekundes, bet BlackBerry lietotājiem visilgāk - 118 sekundes.

Sadalot testa veicējus pa zīmoliem, iPhone, kā jau minēts, caurmērā bija veiklākie, otrajā vietā ierindojās Google Nexus lietotāji, kuri uzdevumu veica par piecām sekundēm ilgāk, bet trešo vietu ieņēma Samsung lietotāji. Viens Samsung lietotājs gan spēja šo testu izpildīt 47 sekundēs, tomēr visiem kopā vidēji bija nepieciešamas 103 sekundes. HTC lietotājiem vidēji bija nepieciešamas 105 sekundes, bet Nokia - 109 sekundes.

2013.gadā veiktā pētījumā tikmēr tika atklāts, ka iPhone lietotāji vairāk līdzekļu tērē apģērbam un sevis kopšanai, un viņiem visticamāk ir ilglaicīgas attiecības. Android lietotāji savukārt esot pieklājīgāki un izveicīgāki virtuves darbos.

Nobeigumā jāpiezīmē, ka iPhone ir stabils līderis ASV viedtālruņu tirgū - Apple ierīces ieņem 42% tirgus daļu. Otrs populārākais viedtālruņu zīmols ASV ir Samsung.

Svarīgākais
Uz augšu