Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

Sadzīves tehnika mācās komunicēt ar lietotāju (11)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

LG Electronics (LG) iepazīstina ar nākamās paaudzes viedās sadzīves tehnikas inovācijām un tehnoloģiju, kas izmanto dabiskās valodas apstrādes (NLP) tehnoloģijas priekšrocības, lai nodrošinātu klientiem iespēju komunicēt, kontrolēt, uzraudzīt un koplietot saturu ar LG viedajām sadzīves tehnikas ierīcēm, izmantojot populāras mobilo ziņojumu aplikācijas LINE un LG HomeChat pakalpojumus.

LG HomeChat izstrādāts, lai to izmantotu ar vienu no šodienas populārākajām bezmaksas mobilo ziņojumu aplikācijām LINE, kuru pasaulē izmanto 310 miljoni lietotāju. LINE ir pieejama visās viedtālruņu platformās - Android, iOS, Windows Phone, BlackBerry un Nokia Asha -, kā arī galda un portatīvajos datoros, kas aprīkoti ar Microsoft Windows un Mac OS X operētājsistēmām. Tagad viss, kas lietotājiem nepieciešams, lai komunicētu ar savām viedajām LG sadzīves tehnikas iekārtām, ir pieejams viedtālrunī vai datorā.

Viedās LG sadzīves tehnikas lietotāji spēs kontrolēt savstarpēji savienojamās iekārtas, izmantojot HomeChat vienā ierīcē. HomeChat servisā vienkārši uzrakstot «Es dodos atvaļinājumā», automātiski tiks saņemta atbilde «Vai man pārslēgties atvaļinājuma režīmā?», kas pēc apstiprinošas atbildes saņemšanas ieslēgs ledusskapja enerģijas taupīšanas režīmu, putekļsūcējam robotam noteiks tīrīt grīdu katru dienu plkst. 9:00, bet veļas mašīnai liks veikt mazgāšanas ciklu dienu pirms jūsu atgriešanās. Sākotnēji šis pakalpojums būs pieejams angļu un korejiešu valodās, taču vēlāk valodu klāsts tiks papildināts.

Pilnīga pārtikas pārvaldības sistēma

Pateicoties HomeChat, LG viedās sadzīves tehnikas īpašnieki saņems tūlītējus atjauninājumus no ledusskapja, lai arī kur viņi atrastos. Papildus, izmantojot LINE, lietotāji var augšupielādēt fotogrāfijas ledusskapim no saviem viedtālruņiem un attēlot tos ledusskapja displeja panelī.

Turklāt Smart Manager funkcija pārveido ledusskapi par pilnīgu pārtikas pārvaldības sistēmu. Veicot navigāciju ledusskapja LCD panelī vai viedtālrunī, lietotāji var apskatīt tajā esošo pārtikas produktu sarakstu pat neatverot ledusskapja durvis. Izmantojot Smart Manager, lietotāji var pārbaudīt dažādus pārtikas produktus un to termiņus, kā arī saņemt ieteikumus, kādu ēdienu pagatavot no pieejamām sastāvdaļām.

HOM-BOT SQUARE vairāk nekā putekļsūcējs

HOM-BOT SQUARE putekļsūcēju ir iespējams ieprogrammēt, lai tas tīrītu māju noteiktos laikos. Lietotāji var pārbaudīt tīrīšanas vēsturi, ar HomeChat palīdzību, pajautājot HOM-BOT SQUARE «Kad tu pēdējo reizi tīrīji?». Putekļsūcējs tad ar HomeChat atbildēs: «Plkst. 10:50 sāku tīrīt zig-zag režīmā. Plkst. 11:30 pabeidzu tīrīšanu zig-zag režīmā.» Turklāt HOM-BOT SQUARE kustības iespējams manuāli kontrolēt, izmantojot HomeChat.

Veļas mazgājamā mašīna, kas domā jūsu vietā

Izmantojot HomeChat, lietotāji var lejupielādēt jaunākos un viņu individuālām vajadzībām atbilstošus mazgāšanas ciklus, kā arī saņemt ieteikumus, ja mazgāšanas cikls ticis atjaunināts, un to nepieciešams atkārtoti lejupielādēt. HomeChat arī iespējams izmantot, lai attālināti sāktu veļas mazgāšanu, uzraudzītu mazgājamās mašīnas statusu vai saņemtu paziņojumus viedtelefonā, vai LG Smart televizorā, kad mazgāšanas cikls ir pabeigts.

Recepšu ieteikumi ar LG Smart Oven

Ar HomeChat un Recipe Search palīdzību lietotāji var komunicēt ar savu viedo cepeškrāsni, lai saņemtu recepšu ieteikumus konkrētiem ēdieniem un noskaidrotu, kādas sastāvdaļas tiem nepieciešamas. Tad cepeškrāsns automātiski izvēlēsies nepieciešamos iestatījmus, kas palīdzēs lietotājam izvairīties no manuālas gatavošanas režīma ievades. Turklāt LG viedās cepeškrāsns aplikācija paziņo par pieejamiem recepšu atjauninājumiem, iedrošinot ģimenes locekļus gatavot jaunus un interesantus ēdienus.

Svarīgākais
Uz augšu