Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

Mercedes Detroitā prezentē BMW X6 M pretinieku

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Mercedes-Benz

Ja BMW X6 līdz šim īsti nebija tiešu konkurentu, tad tagad ir - tas ir premium krosoverkupeju segmentam sagatavotais Mercedes-Benz GLE Coupe, kam inženieri no Afalterbahas ir sagatavojuši arī lieljaudas modifikāciju Mercedes-AMG GLE 63 Coupe. Tā stāsies pretī M GmbH izstrādājumiem.

Mercedes-AMG krosoverkupejas sirds ir 5,5 litru V8 biturbo motors ar 557 zirgspēkiem un 700 Nm, turklāt tam ir sagatavota mazliet jaudīgāka versija, ko uzstādīt modelim GLE 63 S Coupe, un tā attīsta 585 zirgspēkus un 760 Nm. Iepriekš, vēl pirms atklātībā bija nonākusi ražotāja oficiālā informācija, pastāvēja uzskats, ka lieljaudas GLE iegūs AMG jauno 4 litru V8 turbodzinēju ar aptuveni 600 zirgspēkiem.

Lai vai kā, galvenais ir veiktspēja un tās nodrošinātā dinamika, par kuru braucējiem sūdzēties nebūs iemesla - standarta GLE 63 Coupe sprintu līdz 100 kilometriem stundā spēs veikt 4,3 sekundēs, bet S modelis par sekundes desmitdaļu ātrāk. Tas ir - 4,2 sekundēs.

Degvielas patēriņš, CO2 izmešu daudzums un maksimālais ātrums abām modifikācijām ir identisks un attiecīgi ir 11,9 l/100 km, 279 g/km un 250 km/h.

Mercedes-AMG GLE 63 Coupe tiek apgādāts ar septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, kas vienlaikus ir gan ļoti ātra, gan nemanāma darbībā, kad brauciens norit bez steigas. Caur to dzinēja vilkme tiek novadīta pastāvīgās pilnpiedziņas sistēmai, kas to starp priekšējo un aizmugurējo asi sadala attiecībā 40:60.

Ārējā dizaina izmaiņas, ja salīdzina ar standarta GLE Coupe, nav milzīgas, taču kopā rada spēcīga, muskuļota spēkrata tēlu. AMG modifikācijai ir citādāks priekšējais bampers, radiatora režģis, motora pārsegs, riteņu arku noformējums un, protams, arī aizmugurējais bampers. Atturīgi spēcīgo izskatu stiprina standartā uzstādītie 21 collas riteņi, kam priekšā ir 285/45, bet aizmugurē - 325/40 izmēra riepas. Pēc izvēles ir pieejami arī 22 collu diski.

Pneimopiekare, aktīvie stabilizatori, kas mazina virsbūves svēršanos līkumos, lieljaudas bremžu sistēma, dāsns drošības un izklaides sistēmu aprīkojums šajā modelī ir standarts. Bet, cik tas viss maksā, pagaidām ražotājs neatklāj.

Raksta foto
Foto: Mercedes-Benz
Nepalaid garām!
Uz augšu