Ar viņu vienisprātis ir Anita Sedliņa, un arī viņa uzsver lietussargu izvēles trūkumu: "Jauniešiem vēl ir labāka situācija, jo internets piedāvā plašas iespējas kāroto preci pasūtīt. Bet mūsu mammām vai vecākajām māsām, kas tik daudz nesaprot no tehnoloģijām, joprojām nav kur to visu plašā izvēlē iegādāties."
Izteiktajam viedoklim piekrīt arī Gints Bude –
patlaban neesot neviena aksesuāru veikala, kurā būtu vismaz 40 krāsu saliekamie lietussargi,
lai tos varētu pieskaņot tērpam, brošiņai, rokassomiņai vai kam citam. "Cerams, kāds Latvijas uzņēmējs atvērs lietussargu veikalu, jo mums Latvijā tāda nav. Jā, tā ir specifiska niša, bet, manuprāt, pirmais, kurš atvērs šāda tipa veikalu, "būs zirgā". Ja godīgi, man septiņu gadu laikā nav izdevies nopirkt melnu, klasisku vīriešu lietussargu. Diplomātiskajam lietussargam galā ir četru līdz piecu centimetru īsa, nevis izteikti gara spice. Kā izrādās, ļoti vienkāršu un klasisku vīriešu lietussargu nemaz nav tik vienkārši iegādāties," norāda modes dizainers.
Anita Sedmale min, ka veikali, iespējams, baidās par preču noietu, un tikai tad, kad būs reāls pieprasījums, tiks domāts arī par piedāvājumu. Viņa gan potenciālos lietussargu ražotājus iedrošina ar piemēru, ka Latvijā dzīvojošie nemaz nav tik konservatīvi, bailīgi un izmanto izdevību tikt pie kā neparasta, no citiem atšķirīga, ja vien kāds šādu iespēju piedāvā: "Piemēram, mākslas galerijā "Putti" var aplūkot konceptuālās rotas, kas ir augstākā cenu kategorijā. Viens mākslinieks bija uztaisījis rotaslietas no tādiem kā spēļu ieročiem sudraba un zelta krāsā. Un ziniet – pirmajā dienā vien tika nopirktas trīs šādas rotas!"