Lexus LFA ir japāņu zīmola pirmais superauto un to, ka tas ir sava nosaukuma cienīgs, nupat parādījusi modeļa karstā versija ar Nurburgring Performance paketi.
Lexus LFA "zaļo elli" pieveic 7 minūtēs un 14 sekundēs
Kopumā Lexus plāno izlaist tikai 500 LFA eksemplārus un no tiem 50 būs aprīkoti ar Nurburgring Performance paketi.
Tā ir vesels uzlabojumu komplekss, kurā ietilpst jauni virsbūves elementi priekšā un aizmugurē, kas palielina piespiedējspēku, citādāka dizaina riteņu diski, modificēta balstiekārta, kā arī nelielas izmaiņas 4,8 litru V10 dzinējā, kura jauda no standarta 560 ZS paaugstināta līdz 571 zirgspēkam.
Ganāmpulka pieaugums gan nav liels, taču ar to bijis gana, lai Lexus testu pilotam Akiram Iidam izdotos uzrādīt rekorda cienīgu (līdz rekordam patiesībā nedaudz pietrūkst) apļa laiku - 20 kilometrus garo Nordšleifes apli japānis veica 7 minūtēs un 14,64 sekundēs. Kas būtiski, braucienā devās tikpat kā sērijveida Lexus LFA; tam papildus bija uzstādīts vienīgi cauruļu drošības rāmis, turpretim riepas bija standarta Bridgestone Potenza RE070, kādas montēs arī parastajiem LFA.
Patlaban ātrākais sērijveida auto skaitās Radical SR8 LM, kuram trasi izdevies veikt 6 minūtēs un 48 sekundēs. Ātrākais auto, kas nav piemērots braukšanai pa ielu, savukārt ir Pagani Zonda R. šis superauto 20,832 kilometrus garo trasi veica 6 minūtēs un 47,5 sekundēs.